Coздaть aкaунт
JOSPARIK.KZ » RUS » СОР Английский язык 7 класс 1 четверть «Hobbies and Leisure» с ответами

СОР Английский язык 7 класс 1 четверть «Hobbies and Leisure» с ответами

01 ноя 2024, 21:28
RUS / АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
4
0

Сумматиное оценивание за раздел «Hobbies and Leisure» 

Английский язык 7 класс 1 четверть

Summative Assessment for the cross curricular unit «Hobbies and Leisure»

Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English language” for the. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade  Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessmentcriteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations

СОР Английскому языку 7 класс 1 четверть «Hobbies and Leisure» с ответами

Summative Assessment for the unit “Hobbies and Leisure” 
DRAFT VERSION  
Learning objective 
Assessment criteria 
Level of thinking skills 
Duration 
Listening 
7. L1 Understand with little support the main points in extended talk 
on a limited range of general and curricular topics 
7. W8 Spell most high-frequency vocabulary accurately for a 
limited range of familiar general topics and some curricular topics 
7. W6 Link with little or no support, sentences into coherent 
paragraphs using a variety of basic connectors on a range of familiar 
general topics and some curricular topics 
• Identify the main idea in extended talks 
• Write topic related words correctly 
• Connect sentences into paragraphs with basic connectors and 
linking words with some support 
Knowledge and comprehension  
Application 
Higher order thinking skills 
20 minutes 
Task1: Listen to two people talking about their free time. Are the sentences True or False? 
You will listen to the recording twice. CD2. Tapescript 1. 
Example:  Jack likes rock music.  True 
1. Jack does not love watching sport._______   
2. Jack loves horror films.                                                       
3. Jack sees his sister every week.                                         
_______ 
_______ 
4. Jenny likes Chinese food and Jack loves Mexican food. _______   
5. Jenny loves soap operas.                                                   
_______ 
6. Jenny likes flying.                                                                
Writing 
_______ 
Task 2: Write sentences about your hobby. Write at least 50 words. You should write full 
sentences. Use some connectors and linking words but, and, because, when, while, etc. 
Include the following information: 
Example: I like skiing because it is a healthy activity. 
What your hobby is  
_____________________________________________________________________________
 _______________________________________________________________ 
When and who you usually do it with 
_____________________________________________________________________________
 _______________________________________________________________ 
Why you like doing it 
_____________________________________________________________________________
 _______________________________________________________________ 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.