Coздaть aкaунт
JOSPARIK.KZ » RUS » БЖБ Қазақ тілі Т2 6 сынып 2 тоқсан «Қазақстан қорықтары»

БЖБ Қазақ тілі Т2 6 сынып 2 тоқсан «Қазақстан қорықтары»

30 окт 2024, 22:06
RUS / Казахский язык и литература Т2
20
0

«Қазақстан қорықтары» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Қазақ тілі Т2 5 сынып 2 тоқсан (оқыту қазақ тілінде емес)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сыныптың  «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген. 


БЖБ  Қазақ тілі Т2 6 сынып 2 тоқсан «Қазақстан қорықтары»

Бөлім «Қазақстан қорықтары», «Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада» 
Сөйлеу әрекетінің 
түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау дағдыларының  
деңгейі 
Орындау уақыты 
Тапсырма 
Оқылым 
Жазылым 
6.3.1.1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, 
өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру 
6.4.2.1. Эссе тақырыбының  желісінен шықпай, әрбір абзацты  
жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу 
6.5.1.5. Етістіктің шақтарының  (нақ  осы шақ, ауыспалы осы 
шақ, жедел өткен шақ, ауыспалы келер шақ) қызметін білу, 
ауызша және жазба жұмыстарда қолдану 
• Негізгі 
және 
жанама 
жағдаяттармен байланыстырады 
ақпараттарды 
• Тақырыпқа сай құрылымы сақталған эссе жазады 
өмірдегі  
• Эссе мазмұнында ауыспалы осы шақ пен  жедел өткен 
шақты қолданады 
Жоғары деңгей дағдылары 
15-20 минут 
Төмендегі тапсырманы орындаңыз. 
Қазақстан қорықтары 
«Қорық» сөзі – өте көне ұғым. Ол Киев Русінің тұсында аң аулауға қатаң тыйым 
салынған жерлерді белгілеу үшін қолданылған. Қорық – үкіметтің қорғауында болатын 
табиғи кешен, жер не су кеңістігі. Ол - сирек кездесетін тіршілік иелерін сол қалпында 
сақтауға арналған, ерекше қорғалатын табиғи аумақ. Қорықтың негізгі міндеті – қорғауға 
алынған ағзалардың гендік қорын сақтау және қалпына келтіру. Қорық аумағын 
шаруашылық мақсат үшін пайдалануға болмайды. Қорық - қорғалатын аумақ қана емес, 
сонымен қатар, табиғатты қорғау жөніндегі мемлекеттік ғылыми мекеме. Мұнда саны 
сиреп бара жатқан жануарлар мен азайып кеткен өсімдік түрлерін қалпына келтіру 
мәселесі терең зерттеледі. Қорықтағы табиғи ресурстарды сақтаудың жолдары 
белгіленеді. 
Қазақстан қорықтар саны жөнінен ТМД-ға кіретін республикалар арасында 16- 
орын алады. Қазіргі кезде нақты 10 қорық жұмыс істейді. Бұлар, әрине, Қазақстан 
табиғаты үшін жеткіліксіз. Сондықтан болашақта ғалымдардың, табиғатты қорғау қоғамы 
өкілдерінің ұсынуымен тағы 15 қорық ұйымдастырылмақшы. 
1. Мәтіннен  негізгі ақпараттарды анықтаңыз. 
Негізгі ақпараттар



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.