БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 4-тоқсан жауаптары «Қоршаған орта»
«Қоршаған орта» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Қазақ тілі» 2-сынып 4-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 4-тоқсан жауаптары
БөлімшеТыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде
мәтіннің мазмұнын болжау
2.1.4.1Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген
тақырып бойынша әңгіме құрау
Бағалау критерийіБілім алушы
Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің
мазмұнын болжайды
Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгейдағдылары
Орындау уақыты20минут
Тапсырма
1.Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы
мүмкін? Мәтіннің мазмұнын болжа және ойыңды дәлелде.
Тірек сөздер:өзен, жаңбыр, су болу, ағаш арасы, тығылу, қармақ салу, балық аулау,
көңілді.
2.Берілгентірексөздерменсуреттіпайдаланып,«Балықаулағанбалалар»
тақырыбына әңгіме құрастырып айт.
40
топқа қосылу