ашық сабақ жаратылыс
Бөлім
Педагогтің аты - жөні
Күні
Сынып:3 «Д»
Пәні:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийі
Адам
Халилова.Ирода
07.12.2022 ж
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Жаратылыстану
Тыныс алу мүшелері 54-55 бет
3.2.3.1 - адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;
3.2.3.3 - тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;
3.2.3.3 - тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;
- тыныс алуға қатысатын мүшелерді сипаттайды;
- адамның тыныс алу жүйесінің неден тұратынын біледі;
Сабақтың барысы
Сабақтың
Педагогтің
кезеңі /уақыты әрекеті
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Психологиялық ахуал
Топтраға бөлу
І топ Өкпе
ІІ топ Мұрын
ІІІ топ Кеңірдек
IY топ Ауатамырлар
Өткен сабақты қайталау. Асқорыту жүйесі
Үй тапсырмасын тексеру
«Микрофон» әдісі арқылы
Сұрақтар: топтарға
1. Асқорытуға қандай ағзалар жатады?
2. Ас асқазанға қанша минутта жетеді?
3. Заттар ағзаға не арқылы таралады?
4. Су асқорытуға қандай көмек береді?
Дескриптор:
-асқорытуға қандай ағзалар жататынын
айтады.
- ас асқазанға қанша минутта жететінін
айтады.
-заттар ағзаға не арқылы таралатынын
айтады
-су ас қорытуға қандай көмек беретінін
айтады.
Үй тапсырмасын бағалау.
Енді балалар, бүгінгі біздің өтетін жаңа
сабағымыздың тақырыбы: Тыныс алу
мүшелері.
Мақсатымыз:
3.2.3.3 - тыныс алу жүйесін және оның адам
ағзасындағы рөлін сипаттау;
Бағалау критерийі
-тыныс алуға қатысатын мүшелерді
сипаттайды;
- адамның тыныс алу жүйесін ің неден
тұратынын біледі;
Ауасыз адам қанша уақыт шыдай алады?
-Қане, бәріміз ауызымызды жауып ,
мұрнымызды
қысып тұрып демалып көрейік.(уақытты
белгілеу)
-Не байқадыңдар?
-Адам тыныс алу үшін не қажет?
Адам демалмаған кезде қандай күйде
болады?
Адам демалу үшін , өмір сүру үшін ауа
қажет.
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Оқушылар серігіп алады
1 балл
1 балл
1 балл
Топтарға бөлінеді
Ресурстар
Үй тапсырмасына жауап
береді
Мұғалімнің сұрағына
жауап береді.
Сұрақтарға жауап береді
https://
yandex.kz/video/
preview
Оқ