ӘЛІППЕ ҚМЖ 1 СЫНЫП
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
сабақ
1-
Бөлім: Әліппеге
дейінгі кезең
Педагогтің атыжөні:
Сынып: 1
Сабақтың
тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес
күтілетін
нәтижелер
26
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Сабақтың басы
(1–7 мин)
Сабақтың
ортасы
(26 мин)
Күні:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сөйлеу. Сөйлем
Мен оқушымын
Білімділік: сұрақты тыңдайды және түсінеді, жауап бере алады; сөйлеу, сөйлем туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді;
дәптер бетінде берілген суреттерді бояйды, сурет салады, түрлі бағытта сызықтар жүргізеді.
Дамытушылық: мұғалімнің қолдауымен сұраққа жауап болатын сөйлемдерден шағын әңгіме құрайды; байланыстырып сөйлейді.
Тәрбиелік: мектеп тәртібін сақтауға, ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге үйренеді.
Сабақ барысы
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныптың оқу әрекетіне мотивін тудыру.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
«Ойлан, тап, жаса» жаттығуы. Мұғалім
«қуану», «ренжу», «таңғалу», «жылау»
кейпіндегі смайликтерді көрсетеді. «Қуанған
кезде адамның бет-бейнесінде қандай өзгеріс
болады? Кәне, айтып көрейікші». «Ренжіген
кезде ше?». Сосын оқушылардан қуану,
ренжу, таңғалу, жылау сезімдерін түрлі
жағдаяттарда ым, қимылмен көрсетуді
сұрайды:
– Мектепке баратыныңды алғаш естігенде
қандай көңіл күйде болдың? Ым, қимылмен
көрсетіп көр.
– Қазіргі көңіл күйіңді қимылмен көрсет.
Мағынаны ажырату
Білу. Түсіну. Қолдану
«Сұраққа ұтымды жауап» ойынын ойнату.
1. Оқушылар көрсетілген смайликтерді
«ренжу», «қуану», «таңғалу», «жылау»
түрлеріне ажыратады.
2. «Мектепке баратыныңды алғаш
естігенде қандай көңіл күйде болдың?
Ым, қимылмен көрсетіп көр»
тапсырмасын орындайды.
3. Парталас жұбына қуану, ренжу,
таңғалу, жылау сезімдерінің біріне
жағдаят құрастырып жасырады:
«Сәулеге әкесі планшет сатып алып
беретінін айтты. Сол кезде Сәуленің
бет-бейнесінде қандай өзгерістер
болды?» (Екі езуі құлағына жетті. Көзі
күлімдеді).
1. «Сұраққа ұтымды жауап» ойыны
арқылы оқушылар мектепке не үшін
келгені, ондағы оқу қызметі мен
Дұрыс орындаған
бала