josparik.kz

2сынып МАтематика 87 90 сабақтар Ләззат

Білім беру ұйымының атауы Пәні: Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты Құндылықтар: Ақпан айы: Жасампаздық пен жаңашылдық Сабақтың барысы Сабақты ң кезеңі// уақыты Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Математика Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер. 2 сынып. №87 сабақ. Қосу мен көбейтудің қасиеттері 2.2.1.3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: a + b =b +a,(a+ b)+ c=a + (b+ c),ab= ba көрсету және қолдану Қосу мен көбейтудің қасиеттерін әріпті теңдіктер түрінде жазады, қолданады. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін біледі, қолданады Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Өнерлі бала өрге жүзер Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Психологиялық ахуал қалыптастыру Бір-бірімен амандасады Өткенді пысықтау 8-тапсырма b-ны 5есе кеміту, мұндағы b=45 45:5=9 54 пен 46-ның қосындысын а есе арттыру, мұндағы а=4 (54+46)*4=100*4=400 Жаңа тақырып 1-тапсырма Мәндері бірдей өрнектерді тауып мақалды оқы 3×2=2×3 62+38=38+62 4×3=3×4 а+500=500+а Спорт-денсаулық кепілі Денсаулық-зор байлық Шынықсаң,шымыр боласың Дені саудың-жаны сау ЕБҚ 2-тапсырма Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептеп тап. Өткенді пысықтайды Бағалау Ресурстар Мақтау мен мадақтау арқылы бағалап Заттар отыру Дескриптор: Әріпті өрнектердің мәнін табады-1б ҚБ: «Асық жинау» әдісі Көбейту кестесі Жұмыс дәптері Өрнектердің мәнін табады Дескриптор. Өрнектерді жазады және олардың мәнін табады,мақалдарды оқиды-1б Оқулық Өрнектердің мәнін табады Дескриптор: Өрнектердің мәнін табады,сәйкестікті анықтайды-1б