Тіркелгі жасаңыз
JOSPARIK.KZ » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Сұйық және қатты денелер»

БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Сұйық және қатты денелер»

12 ноя 2024, 16:21
KAZ / Физика kaz
32
0

«Сұйық және қатты денелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Сұйық және қатты денелер»

«Сұйық және қатты денелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.2.4.1 Гигрометрдің және психрометрдің көмегімен ауаның
салыстырмалы ылғалдылығын анықтау
10.2.4.2 Сұйықтың беттiк керiлу коэффициентiн әртүрлі
тәсілдермен анықтау
10.2.4.3 Әртүрлі қатты денелер мысалында кристалдық және
аморфты денелердің құрылымын ажырату
10.2.4.4 Серпімді деформация кезіндегі Юнг модулін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ауаның салыстырмалы ылғалдылығының физикалық
мағынасын сипаттайды
 Сұйықтың беттік керілу коэффициентін есептейді
 Кристалл және аморф денелердің айырмашылығын
түсіндіреді
 Қатты заттың механикалық қасиетін сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1.
(a) Шық нүктесі ұғымына анықтама беріңіз.
(b) Неліктен метеорологтар жауын-шашынның түсуін болжау кезінде дәлірек ақпарат
алу үшін шық нүктесін қолданатынын түсіндіріңіз.
(c) Ауаның температурасы 200С, шық нүктесі 100С. Ауаның салыстырмалы
ылғалдылығын есептеңіз.
2. Пипетка көмегімен 3,6 г майдан 304 тамшы алынды. Пипетка ұшының диаметрі 1,2 мм.
Майдың беттік керілу коэффициентін анықтаңыз.
3. Кристалл және аморф денелердің үш айырмашылығын көрсетіңіз.
4. Сым вертикаль бағытта бір ұшынан бекітілген. Екінші бос ұшына жүктерді арттыра
отырып іледі, сол кездегі сымның созылуы төменде кестеде берілген.
Жүк/Н 0 2,0 4,0 6,0 7,0 8,0 9,0 10,0 10,5
Созылу/мм 0 1,2 2,4 3,6 4,2 4,9 5,7 7,0 8,0
a) Сымға әсер етуші күштің сымның созылуына тәуелділік графигін сызыңыз.




🌟 Назар аударыңыз 🌟
✳️ Құжаттарды жүктеу үшін Telegram тобына қосылу керек.
топқа қосылу
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.