Название сайта

Информатика Салгараева Г.

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

Компания rao.kz рада представить вашему вниманию удобные электронные учебники для учеников для шестого класса. Разработанные в 2018 году издательством Арман-ПВ на Казахский, они станут незаменимым помощником в образовательном процессе. Наши учебники доступны в формате EPUB и EPUB3, что позволяет читать их на различных устройствах, включая Android и iOS. Вы сможете легко читать учебники онлайн через специальные приложения или в браузере. Также доступна возможность чтения в формате PDF. С rao.kz обучение становится более интересным и удобным. Вы можете делать пометки, выделять важное, добавлять закладки – все это доступно на мобильных устройствах и компьютерах. Мы ценим ваше время, поэтому предлагаем эффективные способы обучения. Присоединяйтесь к нам и откройте новый уровень образования с rao.kz!


Мазмуны
Алгы сoз .......................................................................................................................... 4
I БОЛIМ. Ком пью терлiк жуйелер мен желiлер .............................................. 5
§ 1. Эргономика угымы ........................................................................................... 6
§ 2. Есептеуiш техниканын даму тарихы ....................................................13
§ 3. Ком пьютер дiн кызметi .................................................................................21
§ 4. Операциялык жуйелер .................................................................................27
§ 5. Сымсыз желiлер ...............................................................................................33
§ 6–7. Практикум. Тапсырмалар тактасынын
нысандарын баптау .................................................................................................37
1-бo лiм бой ын ша тест тап сырмалары ............................................................40
II БОЛIМ. Акпаратты усыну ...................................................................................43
§ 8. Акпаратты тасымалдау ................................................................................44
§ 9. Акпаратты шифрлау ......................................................................................50
§ 10. Акпаратты екiлiк кодтау аркылы усыну ..........................................56
§ 11–12. Практикум. Матiндiк акпаратты кодтау ...................................62
2-бo лiм бой ын ша тест тап сырмалары ...........................................................65
III БОЛIМ. Ком пью терлiк графика ....................................................................67
§ 13. Векторлык кескiндердi куру ...................................................................68
§ 14. Растрлык жане векторлык кескiндердi салыстыру ....................79
§ 15–16. Практикум. Векторлык графиканы колданып,
«Жайлау» су ре тiн салу .........................................................................................84
IV БОЛIМ. Компьютерлiк ойындарды жасау ...............................................89
§ 17. Ойыннын идеясын аныктау .....................................................................90
§ 18. Ойыннын сценарийiн жасау ....................................................................95
§ 19. Сахна мен кейiпкерлердi бейнелеу .................................................... 100
§ 20–21. Практикум. Программалаудын ойын
ортасында жобаны безендiру ...........................................................................105
4-бo лiм бой ын ша тест тап сырмалары .........................................................107
V БОЛIМ. Ком пью терлiк ойынды куру ..........................................................109
§ 22. Сценарийдi жузеге асыру ........................................................................110
§ 23. Ойынды дыбыспен суйемелдеу ........................................................... 120
§ 24. Ойыннын бастапкы бетiн куру.
Жасалган жобаны жаксарту ........................................................................... 125

§ 25–26. Практикум. Турлi компьютерлiк ойындарды куру ......... 130
5-бo лiм бой ын ша тест тап сырмалары .........................................................132
VI БОЛIМ. Ма тiндiк кужатпен жумыс ...........................................................135
§ 27. Сiлтемелер .......................................................................................................136
§ 28. Гиперсiлтемелер ..........................................................................................141
§ 29. Авторлык кукык жане плагиат угымдары ...................................146
§ 30. Мазмун .............................................................................................................151
§ 31–32. Практикум. Гиперсiлтемелер куру ............................................157
§ 33. Ойынга арналган кужатты дайындау ..............................................161
§ 34. Практикум. Реферат жазу (мини-жоба) ..........................................165
6-бo лiм бой ын ша тест тап сырмалары .........................................................167
Глоссарий....................................................................................................................169
Пайдаланылган адебиеттер ..............................................................................172