josparik.kz

жаратылыстану 9 сабақ Алматыкітап 8 11 24 ж Альдина

Мектеп атауы: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 2 Пән:Жаратылыстану Бөлім: Тақырып: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: Сабақ мақсаты / бағалау критерийі: Құндылықты дарыту Сабақтың барысы: Уақыты Сабақтың басы. 5-минут Нұржанова А Қатысқаны: 87016094001 Менің отбасым және достарым Адам денесінің құрылысы қандай? . 2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау 2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;  Адамның тірек-қимыл жүйесінің функцияларын анықтайды  Дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсінеді «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: бірлік және ынтымақ Педагогің іс-әрекеті Сабаққа дайындықты тексеру. Жағымды көңіл күй орнату. Оқушылармен сəлемдесу. .Зерделі, зейінді болсаң, Сабақтан пайда аласың . Бəрін тыңдап, ұқсаң, Білімді бала боласың. «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: бірлік және ынтымақ Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын ҚБТапсырма 1. МК.ҰЖ «Суреттер сөйлейді» әдісі Ойлау дағдысы: білу, түсіну 1. Ортақ нені байқадыңдар? Өз денелеріңе қолдарыңды тигізіңдер, қол, аяқ, бас т.б. ұстаңдар. Терінің астында не сезесіңдер? Иə, бұл – сүйек. Адам ағзасында сүйек көп, олардың барлығы бір-бірімен қосылады жəне қаңқа қалыптасады. Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Суреттер. Қаңқа моделін көреді. Талқылауға қатысады. ҚБ: Адамның тірек-қимыл жүйесінің функциялары н анықтайды Дескриптор: 1.Суретпен жұмыс жасайды. 2.Өз ойларын айтады. Жаратылыста ну оқу оқулығы. Алматы «Алматыкіта п»2022 жыл, Сабаққа дайын екендігі туралы хабарлайды. Өзіндік дайындығын анықтайды. Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады Əрбір оқушының сабақ алдындағы көңіл күйін бағалайды. ҚБ 1-10 балдық жүйе Адам дүниеге келгенде басының сүйектері толық бітіспеген болады. Бала өскен сайын оның миы да өседі. Онымен