ҚМЖ жаратылыстану қараша
Бөлім
Адам
Пәні:
Жаратылыстану
Күні:
Педагогтің
аты-жөні:
Сынып: 3 «»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
Ас не үшін қажет?
тақырыбы
Оқу
3.2.3.2 - асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;
бағдарламасын 3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау;
а сәйкес оқыту
мақсаттары
Сабақтың
Адамға қандай қоректік заттар қажет екенін білу
мақсаты
Р.Л Сабақ барысы
Сабақт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
ың
тар
кезеңі/
уақыты
Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақт
Мадақтау
ың басы Психологиялық ахуал
Жарайсың!,
(3 мин)
Керемет!
орнату.
Өзін көрсетеді
Жақсы!
Қуанамын менде
Көршісін көрсетеді
Талпын!
Қуанасың сен де
Қолдарынан
ұстайды
Қуанайық достарым
Қолдарын көтереді
Арайлап атқан таңға
Сабақ
«Жедел жауап» әдісі
Сұрақтарға жауап береді
Мадақтау
тың
1.Күніне неше рет
Жарайсың!,
ортасы
тамақтану керек?
Керемет!
(5 мин)
2.Таңғы асты қай уақытта
Жақсы!
ішкен дұрыс?
Талпын!
3.Кешкі асты ше?
4.Тамақты шамадан артық
ішкен адам өзін қалай
сезінеді?
Сабақтың тақырыбы
Құмсағат
мен мақсатын хабарлау
«Отшашу» арқылы бірірін бағалау
1-тапсырма ФС
Ұжымдық жұмыс
10 мин
Дескриптор:
Оқулық
«Мен зерттеушімін» әдісі 1. тамақтың құрамы мен
-тамақтың құрамы мен
48,49-бет
Тамақтың құрамы мен
энергетикалық
энергетикалық
Таратпа
энергетикалық
құнарлылығын білу
құнарлылығын
білу
қаламсап
құнарлылығын қалай
жолын болжайды
жолын
болжайды(1б)
білуге болады?
2.бірінші сұраққа жауап
-бірінші сұраққа жауап
Сұрақтардың жауабын жаз. береді
береді(1б)
«Серпілген сауал» әдісі
3.екінші сұраққа жауап
-екінші сұраққа жауап
1.Сенің ойыңша қандай
береді
береді(1б)
тағамдар ағзаға пайдалы?
4үшінші сұраққа жауап
-үшінші сұраққа жауап
береді
5.төртінші сұраққа жауап береді(1б)
-төртінші сұраққа жауап
береді
береді(1б)
ЕББҚ
Сұраққа жауап беруде
ЕББҚ
қолдау көрсету
Дескриптор:
Сұраққа жауап береді
Талқылау сұрақтары:
-тапсырманы
1.Адам энергияны қайдан
орындайды
алады?
10 мин
2- тапсырма
1. дұрыс өсу мен дамуға
«Комментарий» арқылы Оқулық
Жеке жұмыс
қажет өнімдерді атайды