josparik.kz

ҚМЖ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ АҚПАН

Бөлім Пәні: Күні: Педагогтің аты-жөні: Сынып: 3 Сабақтың тақырыбы Оқу бағдарламасы на сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты Құндылықтар Жер және ғарыш Жаратылыстану Қатысқандар саны: Ғарыш қалай игерілді? Қатыспағандар саны: 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру Ғарышты игеру кезеңдерін анықтайды Ғарыш жаңалықтарының маңызын меңгереді Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,арұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Жасампаздық бәрімізге өнеге Сабақ барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті кезеңі/ уақыты Сабақтың Ұйымдастыру кезеңі: басы Психологиялық ахуал (3 мин) орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? Сабақтың Үй тапсырмасын тексеру ортасы «Жерді қорғайық!» (5 мин) тақырыбына шағын эссе жаз «Жедел жауап» әдісі 1.Сен түнгі аспаннан қандай шоқжұлдыздарды көре аласың? 2.Күн адамға не береді? 3.Күн жүйесінің ғаламшарларын ата. 4.Айдың қозғалысы ғаламшарлардың қозғалысынан қалай ерекшеленеді? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау 1-тапсырма Ұжымдық жұмыс 10 мин «Сәйкестендір» әдісі Инфографикаға қара. Сұрақтарға жауап бер. Оқиғаларды ретімен Оқушының әрекеті Бағалау Ресурс тар Сұрақтарға жауап береді Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Доп Инфографикаға қарап, сұрақтардың жауабын сәйкестендіреді Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші сұрақтың жауабын сәйкестендіреді-1б -екінші сұрақтың Оқушылар сабаққа назар аударады. 1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі