josparik.kz

1сабақ Алматы жаратылыстану

Білім беру ұйымының атауы Пәні: Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты Сабақтың барысы Сабақты ң кезеңі// уақыты Сабақ тың басы 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Жаратылыстану Мен зерттеушімін 2сынып №1 сабақ. Әлемдегі барлық жаңалықты қайдан білуге болады? 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; Зерттеу жүргізу үшін қажетті тұлғалық қасиеттер мен ақпарат көзін анықтау. Педагогтің әрекеті Психологиялық ахуалды жақсарту Күн ғажайып болсын! Қарапайым, үйлесімді болсын! Қателіктер болмасын, Жүздерің бал-бұл жайнасын! Тақырыпты ашу «Ойлан,тап» әдісі Сөзжұмбақты шеш Сөзжұмбақтың шешуі: Тәжірибе Жаңа тақырып 1-тапсырма Суретке зер салуды ұсынады, сұрақтарға жауап берулерін тапсырады. 1. Суреттерге қара. Мына адамдар немен айналысып жатыр? Оларға ортақ нəрселерді тап. 2. Адам қоршаған əлемді не үшін зерттейді? 3. Балалар зерттеумен не үшін айналысады? 2-тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім балаларға өзара жұптаса отырып, «Зерттеуші ғалым» кластерін Зерделеуді, оларды жазуды жəне сұхбат барысында ғалымдардың есімдерін айтуды ұсынады. 1. Осы зерттеулерді жүргізу кезінде Қуаныш пен Айсұлуға қандай қасиеттер қажет болды? 2. Өзіңнің бойыңда бар қасиеттерді ата. Оқушының әрекеті Мұғалімді тыңдайды. Сабаққа зейіні артады. Сыныпта жағымды ахуал қалыптасады. Бағалау Мақтап, мадақтап отыру Ресурст ар суреттер Суреттер Таратпа материал Сұрақтарға жауап береді Олардың зерттеу жүргізудегі мақсаты – осы əлемде жемісті өмір сүру үшін оны таныпбілу, түсіну жəне меңгеру. Дескриптор: Суретпен жұмыс жасай алады.1б Сұрақтарға нақты жауап береді.1б оқулық Дескриптор: Зерттеуші ғалымдар» кластерін Зерделейді.1б Зерттеушіге тән қасиеттерді біледі.1б Кластер оқулық Жарайсың!