josparik.kz

ҚМЖ жаратылыстану қыркүйек

Бөлім Өсімдіктер Пәні: Жаратылыстану Күні: Педагогтің аты-жөні: Сынып: 4 Сабақтың тақырыбы Оқу бағдарламасы на сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты Құндылық 1 - сабақ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер 4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату; Өсімдіктердің қандай топтарға бөлінетінін білу Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» айы «Білім - қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» Сабақ барысы Сабақт Педагогтің әрекеті ың кезеңі/ уақыты Ұйымдастыру кезеңі: Сабақт ың басы Психологиялық ахуал 5 мин орнату. «Қал қалай?» ойыны «Ой қозғау» әдісі Өсімдік мүшелерін еске түсір. Олардың әрқайсысы қандай қызмет атқарады? Мүшелері болмайтын өсімдік болуы мүмкін бе? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Сабақ 1-тапсырма тың Ұжымдық жұмыс ортасы «Саған сұрақ» әдісі 10 мин Фотосуретке қара. Оқушының әрекеті Бағалау Ресурс тар Оқушылар сабаққа назар аударады. Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Оқулық 10-бет Дескриптор: - төменгі сатыдағы Оқулық 10 – бет Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға жауап береді өсімдіктерді анықтайды(1б) - жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді анықтайды(1б) -өсімдіктерді топтастыру себебін айтады(1б) -қорытынды жасайды(1б) Төменгі сатыдағы өсімдіктерге нелер жатады? Жоғарғы сатыдағы өсімдіктерге ше? Өсімдіктерді неге бұлай топтастырады? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 10 мин Өсімдіктерді неге бұлай топтастырады? 2- тапсырма Жеке жұмыс «Мен зерттеушімін» әдісі Суретте берілген өсімдіктердің қандай мүшелері жетілген? Сұраққа жауап береді Суретте берілген өсімдікті сипаттайды ЕББҚ Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді «Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: - берілген өсімдіктердің қандай мүшелері жетілгенін анықтайды(1б) -мүшелерінің қызметін айтады(1б) Оқулық 10 –бет