josparik.kz

қмж ЖАРАТЫЛЫСТАНУ АЛМАТЫ КІТАП қыркүйек

Бөлім Мен зерттеушімін Пәні: Жаратылыстану Күні: Педагогтің аты-жөні: Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың Әлемдегі барлық жаңалықты қайдан білуге болады? тақырыбы Оқу 2.1.2.3 – бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; бағдарламасын а сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың Ғалымның бойында қандай қасиеттер болу керектігін түсіну мақсаты Р.Л Сабақ барысы Сабақт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурс ың тар кезеңі/ уақыты Ұйымдастыру кезеңі: Сабақт Оқушылар сабаққа ың басы Психологиялық ахуал назар аударады. (2 мин) орнату. 1.Осылай Мадақтау «Қал қалай?» ойыны (басбармақтарын көрсетеді) 1.Қалдарың қалай? Жарайсың!, 2.Осылай (бір орындарында Керемет! 2.Жүріс қалай? жүреді) 3.Жүгіріс қалай? Жақсы! 3.Осылай (бір орындарында 4.Алғанда қалай?(алдыға Талпын! қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? Сабақт ың ортасы (3 мин) 12 мин «Ой қозғау» әдісі Суреттерге қара. Мына адамдар немен айналысып жатыр? Оларға ортақ нәрселерді тап. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Ғалымның бойында қандай қасиеттер болу керектігін түсіну 1-тапсырма ФС Ұжымдық жұмыс «Талқыла» әдісі Зерттеуші ғалымның бойында қандай қасиеттер болу керек? Талқыла. ЕББҚ зерттеушінің бойындағы болу керек қасиеттерді оқы Талқылау сұрақтары: 1.Зерттеуші деген кім? жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) Суреттегі адамдардың немен айналысып жатқанын айтады. Оларға ортақ нәрселерді анықтайды Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Суреттер А4 Смайликтер 1. зерттеушінің бойындағы болу керек қасиеттерді айтады 2.себеін түсіндіреді Дескриптор: -зерттеушінің бойын