josparik.kz

Жаратылыстану- 6кл-ҚМЖ-4 тоқсан

Сабақтың тақырыбы: Экожүйелер Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты Сабақтың мақсаты: Құндылықтарға баулу: Қысқамерзімді жоспар №1-сабақ. 6.4А Экология және тұрақты даму Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Экожүйелер 6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар экожүйе мен биоценозды оқып үйренеді және ажырата алады. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарымқатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. Сабақтың барысы: Сабақ Педагогтің ісОқушының ісБағалау кезеңі/Уақыты әрекеті әрекеті Сабақтың басы (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Қызығушылықт 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. ы ояту. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 7 мин. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. Жаңа сабаққа (Ұ) «Миға 1. Экожүйе қандай Мақсаты: Жылдам кіріспе шабуыл» әдісі компоненттерден әрі функционалды арқылы өткен тұрады? түрде сыни ойлануды тақырыппен дамыту. жаңа сабақты 2. Экожүйе Тиімділігі: байланыстыру компоненттері біроқушының танымдық мақсатында ой бірімен қалай дағдысы артады. қозғау байланысқан? Сонымен қатар сұрақтарын оқушыға сабақтың ұжымдық Осы тапсырманы өмірмен байланысын талқылау. Бір- орындау арқылы көрсетеді және біріне сұрақтар оқушылардың сабақтың тақырыбы қояды. айт