josparik.kz

Жаратылыстану 10-сабақ IV тоқсан

№ орта мектеп МКМ (білім беру ұйымының атауы) Бөлім: Педагогтің Т.А.Ә. Күні: Сынып: Сабақтың тақырыбы Орта білім беру ұйымдарының педагогіне Жаратылыстану пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар « Күш және қозғалыс» Қатыспағандар саны: 10-сабақ. «Архимед заңы қалай ашылды?» ( Жаратылыстану 2-бөлім. Оқулық 70-71 бет «Назарбаев зияткерлік мектептері ДББҰ» 2019) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту 4.5.1.1 Архимед күшін сипаттау және оның білінуіне мысал келтіру; 4.5.1.2 судағы әр түрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылау және болжау. мақсаттары Сабақтың мақсаты  Архимед туралы аңызбен танысады;  Судағы дененің суды ығыстыратынын біледі Құндылық Жасампаздық және жаңашылдық: Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжіриб бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар кезеңіуақыт Сабақтың 1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқушылар бір-біріне Керемет! басы «Кубизм» әдісі арқылы амандас. жағымды көңіл-күй 1 минут сыйлайды. Қызығушылы қты ояту Қатысушылар саны:  Алдыңғы білімді тексеру. 7 минут  Ой қозғау  Егер ернеуіне дейін су толтырылған ыдысқа кез келген денені,мысалы өшіргішті салса,не байқаймыз? Сандық ресурсты қолдана отырып, өткен тақырыпты пысықтайды. Зерттеу жұмысын жасап, көз жеткізеді. -Бұдан қандай қорытынды жасауға болады? Сабақтың тақырыбы мен ҚБ:Мұғалімнің ауызша бағалау үздіксіз жүріп отырады. https://wordwall.n resource/6775922