josparik.kz

4 тоқсан Д тарих 11-сынып (1) (1)

Құрметті әріптес 2023-2024 оқу жылына дейін аман-есен болайық! Дүниежүзі тарихы 11 сынып Бөлім: Мәдениет ,білім мен ғылымның дамуы Білім алу жалпы адамзаттық құндылық ретінде. Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: 11 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері Оқу бағдарламасына сәйкес 11.4.1.1 тарихи даму контекстіндегі әлем халықтарының жазу оқыту мақсаты: түрлерін жіктеу; 11.4.1.2 адамзат өркениетінің дамуындағы жазу мен кітап бастыру ісінің маңыздылығын анықтау Сабақтың мақсаты Оқушыларды жазудың пайда болуы мен эволюциясының ерекшеліктерін түсінуге ынталандыру Құндылықтар Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті Оқушының Бағалау Ресурст кезеңі//уақ әрекеті ар ыты Ұйымдасты Сәлемдесу. Оқушылар ҚБ Мұғалім Мұғалім ру Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа жазу тарихы оқушылар презента Өзін-өзі назарларын аудару Оқушылардың туралы өз жауабын циясы тексеру сабаққа дайындығын тексеру. жауаптарын мұқият тыңдап Ой шақыру: ұсынады кері байланыс ЕББҚ беріп отырады оқушыны өзін Өткен сыныптан білімді еске шеттетілгендей түсіру сезінбеуі үшін мұғалімнің - Жазу мен кітап бастырутарихы қай үстеліне халықтардан бастау алды? жақын, мінез• Алғашқыжазбанықұрудыңбастысебебі құлқы жайлы не болуымүмкін? балалардың • Жазба қалай дамыды? тобына Оқушыларды сабақтың тақырыбы орналастыру. және мақсатымен таныстыру. Жаңа білім . Менталды карталармен жұмыс (басталу). Оқушылардың жауаптарын тыңдау кезінде менталды картасын құр абастаңыз, сол арқылы оқушылардың ойларының дұрыс бағытын тексеріңіз себеп себеп ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады себеп жазба ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Теориялық материалдармен / бейне материалдармен жұмыс жасау. Пиктограммалар әдісі арқылы мәтінді оқып, бейнені қараңыз: Оқушылар Менталды картамен жұмыс жасайды,жазуд ың 4 түрі және оларды