josparik.kz

4 тоқсан Д тарих 10-сынып (1) (1)

Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: 10 Сабақтың тақырыбы: ІҮ тоқсан Дүние жүзі тарихы. 10 – сынып 4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы 4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі Оқу бағдарламасына сәйкес 10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени оқыту мақсаты: мұраны сақтау жолдарын түсіндіру; 10.4.1.2 -ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің мысалында тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтау Сабақтың мақсаты ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру; Құндылықтар Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті Оқушының Бағалау Ресурст кезеңі//уақ әрекеті ар ыты Ұйымдасты Сәлемдесу. Оқушылар ҚБ Мұғалім Мұғалім ру Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа бейне бойынша оқушылар презента Өзін-өзі назарларын аудару Оқушылардың өз жауаптарын жауабын циясы тексеру сабаққа дайындығын тексеру. ұсынады мұқият тыңдап Ой шақыру: ЕББҚ кері байланыс ЮНЕСКО –ның құрулу тарихын бейне оқушыны өзін беріп отырады көрсетілмес сыныптан Өткен -авторлар бізге не айтқысы келеді және шеттетілгендей білімді еске бізге нені көрсетті? сезінбеуі үшін түсіру -Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз? мұғалімнің - Сізді не нәрсе таң қалдырды? үстеліне Көргендеріңізден кейін қандай көңіл – жақын, мінезкүйде болдыңыз? – деген сұрақтарды құлқы жайлы қойыңыз. балалардың Оқушыларды сабақтың тақырыбы және тобына мақсатымен таныстыру. орналастыру. Жаңа білім Мұғалім ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мәтінмен ҚБ Мұғалім https:// Мұражайына қандай оқушылар жұмыс оқушылар www.you қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп жауабын отырады, слайдты қарап, тыңдайды және Оқушылар мұқият тыңдап tube.com/ ЮНЕСКО-ның слайдтан мәтінді бір уақытта жазады кері байланыс watch? Бүкіләлемдік қысқаша құрылым, маңызды ақпарат беріп отырады v=8cwZ Мұражайына wPAXya (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу сипатама Дескриптор: A және сөйлеу да