6 Қ Тарих 3 тоқсан БЖБ Біртұтас Қазақ мемлекеттігінің құрылуы 2
6 «___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________
«Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Қазақ хандығының құрылуы
Оқу мақсаты
6.2.3.4 М.Х. Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын
анықтау
6.3.1.10 Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін сипаттау
6.3.1.9 Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңызын анықтайды
Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңыздылығын кестеден
анықтайды
Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін бағалайды
Ойлау дағдыларының
Білу және түсіну
деңгейі
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 мин
Тапсырма.
1.М.Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңызын анықтаңыз:
1 - ______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
2 - ______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
2.Қазақ хандығы құрылуының маңыздылығын реттілігіне карай орналастырыңыз:
1
2
3
4
1–
А) Мемлекет ішіндегі талас –тартыстар тоқтатылып,Дешті Қыпшақ даласында бейбіт
өмір орнады
Б) Сырдария өзені бойындағы қалалар хандық құрамына қосылып, сауда,қолөнер
орталығына айналды
В) Ноғай, Сібір халықтары да хандыққа қосылып, қазақ ұлтының қалыптасуы
басталды
С) Қазақ хандығы бір орталықтан басқарылатын мемлекет болып құрылды
234-
3. «Қазақ хандары Кереймен Жәнібектің мемлекетті нығайтудағы рөлі» тақырыбына
эссе жазыңыз.
Эссе критерийлері:
Кереймен Жәнібектің мемлекетті нығайтудағы рөліне 1 дәлел, 1 дәйек келтіріңіз
Керей мен Жәнібектің саясатындағы 1 ерекшелігін анықтаңыз
Қорытынды ой.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
______________________________________________