josparik.kz

+ Тест Айжан 68-70

67,68,69,70 беттерден тест сұрақтарын құрастырған Таджибаева Айжан. 1. Қандай жағдайда көшбасшылықтың мектепке ықпалы тиімді болады? А)әрбір адамның қарекеті В)көшбасшылардың ықпалы үстемірек болған жағдайда С)көшбасшы ықпалы байқалмаған жағдайда Д) көшбасшы әрбір адамның қарекетімен бірдей, қалыпты болған жағдайда 2. «Жауапкершілік саясаты мықты мектеп жүйесінде көшбасшылықтәжірибені жетілдіру құралы болады»-деп айтқан кім? А)Макбет (2004) В)Саутворт (2004) С)Элмор (2006) Д)Фрост (2011) 3. Көшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын ата А)құрметтеу, жеке қарым-қатынас, құзыреттілік, адалдық, шындық, бастама В)тыңдау, бағалау, қарым-қатынас, сенім, нәтиже, мәдениет С)жай бөлініс, прагматикалық бөлініс, стратегиялық бөлініс, кезеңдік бөлініс, бастамашылық бөлініс, бөлініс мәдениеті Д)кәсіби білім, жиналған дерек, құзыреттілік, құрмет, талап, адалдық 4. Көшбасшылықты қолдау және мұғалімді дамыту мақсатында ойдағыдай қолданылып жүрген төрт стратегияға сипаттама берген ғалымды ата. А)Либерман В)Хертс Кем С)Карнеги Д)Фрост 5.Мектепті жетілдіру мен өзгертудің қажетті серігі және оның тиімділігін арттыратын факторлар. А) Көшбасшылық. В)Мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық. С)Мақсаттар мен құндылықтвр. Д) Деректер жинау 6.Көшбасшылық кімдер үшін пайдалы? А) Оқушылар үшін. В)Жекелеген мұғалімдер үшін және тұтастай алғанда мектеп үшін. С) Мектеп басшысы үшін. Д)Мектеп деңгейінде шешім қабылдау үшін 7. Мектептерде мұғалімнің нағыз көшбасшылығын орнату үшін еңсеруге тура келетін кедергілер? А) Шешім қабылдау үдерісі.