josparik.kz

+ Педагогика 300 сұраө-жауап

КІРІСПЕ 1.«Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» деп кім айтқан? А. Стронг,Вард,Грант/2011/ 6 бет 2. «Оқушыларды тәрбиелеу, дамытуға бағытталған мұғалімнің сыныптағы күнделікті жұмысы оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал етеді» деп кім айтқан? 6 бет А.Варвер мен Моучад/2007/ 3. «Конструктивті» қандай мағынада қолданылады? А.Сындарлы 6 бет 4. Сындарлы теорияны оқытуға негізделген кең тараған тәсіл деген кім? 6 бет А. Һати/2009/ 5. Сындарлы оқытудың мақсаты неА. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін кез – келген жерде тиімді пайдалана алуын қамтамасыз ету. 6 бет 6. Оқыту туралы сындарлы түсінік нені талап етеді? А.Мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап етеді. 6 бет 7. Мұғалім қызметіндегі маңызды дүние не? А. Жекелеген оқушылардың тақырыпты қабылдау ерекшеліктерін, түсінігін жетілдіру немесе жақсарту мақсатында лоармен жұмыс жүргізу қажеттігін ұғынуы, бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін түсінуі. 7 бет 8.Психологтар «сенім» ұғымын немен байланыстырады? А. Адамның іс-әрекетке бейімділігімен байланыстырады. 7 бет 9. Социологтар немен байланыс-тырады? А. Негізгі құндылық есебінде көрсетеді. 7 бет 10. «Білім беру сызбалары» неден құралады? 7 бет А.Сенім,көзқарас,шешім,іс-әрекет 11. Мұғалімнің сенімі туралы айтқан кім? А.Пажарес/1992/ 7 бет 12. Пажарес: мұғалімнің білім беру стильін таңдауында ненің ықпалы күштірек деп сендіреді? А.Мұғалімнің білімділігінен гөрі сенімге негізделген ой-тоқтамдарының ықпалы күштірек деп сендіреді. 7 бет 13.Мұғалімнің сыныптағы іс-әрекеттеріне не әсер етеді? А.Оқыту үдерісінде қалыптасқан көзқарастар 7 бет 14.Мұғалім жұмысының тиімділігін анықтау өлшемдері қандай? А.Жетістіктері, біліктілігі, оқыту үдерісі/оқыту әдістері/,оқыту нәтижесі/оқушының білім алуына ықпал етуі немесе барлық факторлардың жиынтығы. 8 бет. 15.Оқытуда қарастырылатын неше көзқарас бар А.2 8 бет 16.Екі көзқарас қ