+ Педагогика 300 сұраө-жауап
КІРІСПЕ
1.«Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» деп кім айтқан?
А. Стронг,Вард,Грант/2011/ 6 бет
2. «Оқушыларды тәрбиелеу, дамытуға бағытталған мұғалімнің сыныптағы күнделікті жұмысы
оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал етеді» деп кім айтқан? 6 бет
А.Варвер мен Моучад/2007/
3. «Конструктивті» қандай мағынада қолданылады? А.Сындарлы 6 бет
4. Сындарлы теорияны оқытуға негізделген кең тараған тәсіл деген кім? 6 бет А. Һати/2009/
5. Сындарлы оқытудың мақсаты неА. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін
кез – келген жерде тиімді пайдалана алуын қамтамасыз ету. 6 бет
6. Оқыту туралы сындарлы түсінік нені талап етеді? А.Мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы
мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап етеді. 6 бет
7. Мұғалім қызметіндегі маңызды дүние не?
А. Жекелеген оқушылардың тақырыпты қабылдау
ерекшеліктерін, түсінігін жетілдіру немесе жақсарту мақсатында лоармен жұмыс жүргізу қажеттігін
ұғынуы, бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін түсінуі. 7 бет
8.Психологтар «сенім» ұғымын немен байланыстырады?
А. Адамның іс-әрекетке бейімділігімен байланыстырады. 7 бет
9. Социологтар немен байланыс-тырады? А. Негізгі құндылық есебінде көрсетеді. 7 бет
10. «Білім беру сызбалары» неден құралады? 7 бет
А.Сенім,көзқарас,шешім,іс-әрекет
11. Мұғалімнің сенімі туралы айтқан кім? А.Пажарес/1992/
7 бет
12. Пажарес: мұғалімнің білім беру стильін таңдауында ненің ықпалы күштірек деп сендіреді?
А.Мұғалімнің білімділігінен гөрі сенімге негізделген ой-тоқтамдарының ықпалы күштірек деп сендіреді.
7 бет
13.Мұғалімнің сыныптағы іс-әрекеттеріне не әсер етеді?
А.Оқыту үдерісінде қалыптасқан көзқарастар
7 бет
14.Мұғалім жұмысының тиімділігін анықтау өлшемдері қандай?
А.Жетістіктері, біліктілігі, оқыту үдерісі/оқыту әдістері/,оқыту нәтижесі/оқушының білім алуына ықпал
етуі немесе барлық факторлардың жиынтығы. 8 бет.
15.Оқытуда қарастырылатын неше көзқарас бар А.2 8 бет
16.Екі көзқарас қ