josparik.kz

+ Методика 8 30сұрақ-жауап

Методика преподавания №8 Сұрақ № 1: Ойлаудың түрлеріне қайсысы жатпайды? Жауап: бөлінушілігі. Сұрақ № 2: Елестету образынан тудыруға жатпайтын: Жауап: конформды Сұрақ № 3: Оқулыққа қандай талаптар қойылады: Жауап: гигиеналық, дидактикалық, эстетикалық; Сұрақ № 4: Топ түріне жатпайды: Жауап: горизонтальды және вертикальді коммуникация. Сұрақ № 5: Ертедегі грекше психологияны аударғанда: Дұрыс жауап: ақыл-ой және жан. Сұрақ № 6: Мотив түрлеріне жатпайды Жауап: шартсыз рефлекция Сұрақ № 7: Уақыты өткен қабылданған ақпаратты еске түсіруді жақсарту: Жауап: реминисценция. Сұрақ № 8: Ойлаудың жоғарғы формасы: Дұрыс жауап: теориялық. Сұрақ № 9: Оқиғаның және көріністің ұзақтылығы мен бірізділігінің көрінісі: Жауап: уақытты. Сұрақ № 10: “Жұлдыздар”, “жоғары бағаланғандар”, “менсінбегендірілгендер”, “оқшауландырылғандар ”: Жауап: социометриялық статустардың әр-түрлілігі Сұрақ № 11: Қарым-қатынас процесінде партнерлердің бір-біріне әсер етуі: Дұрыс жауап: интеракция. Сұрақ № 12: Қарым-қатынастың әдістемелі коммуникативті, интерактивті және перцептивті жақтары қарастырылады Жауап: әлеуметтік-психологиялық Сұрақ № 13: Коммуникациялық вербальды ортасы: Жауап: тіл. Сұрақ № 14: Қысым түсу барысында пайда болатын белгілі күш жағдайын атаңыз Дұрыс жауап: стресс Сұрақ № 15: Дамыта оқыту: Жауап: оқушылардың таным іс-әрекеттерін барынша дамыту, өз бетімен жаңа білімді іздеп табуға және оны еркін игеруге үйрету; Сұрақ № 16: Заттар мен құбылыстардың барлық қасиеттері мен бөліктерінің бейнесі: Дұрыс жауап: қабылдау. Сұрақ № 17: Мемлекеттік стандарт: Дұрыс жауап: білім берудің қалыпты нормасын көрсететін құжат; Сұрақ № 18: Адамның тұлғалық қасиеттері туралы жалпылау және шаблонды пікірлер белгісіне қатыстыру жолымен аталады: Дұрыс жауап: стереотипизация. Сұрақ № 19: Топтағы реттелген ішкі жүйе: Жауап: міндеттер тобы. Сұрақ № 20: Топтық қоғамдық маңызды мақсаттары олардың мүшелерінің маңызды белгісін көпшілікке тұлғалық-маңызды етеді: Дұрыс жауап: ұжым. Сұрақ № 21: Белсенділік, еңбек, еңбекк