7 сынып ҚМЖ 3-токсан Биология
7.3 А Бөліп шығару
Сынып: 7
Күн:
Сабақ тақырыбы
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаты
Сабақ мақсаты
Қатысқандар саны:
Мектеп:
Мұғалім:.
Қатыспағандар саны:
Жануарлардың бөліп шығару жүйесі
Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару жүйесінің
құрылысын салыстыру
Құндылықтарды
дарыту
Оқушылар:
Омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйесі құрылысын
сипаттау;
Омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесі құрылысын
сипаттау;
Омыртқалылар мен омыртқасыздардың бөліп шығару жүйесінің
ерекшеліктерін салыстыру.
Оқушылар...
• Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару мүшелерін
сипаттайды, бөліп шығару жүйелері құрылыс ерекшеліктерін
салыстырады
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
тері, бүйрек, қуық, несеп, несепағар, нефридии, несепнәр, несеп
қышқылы, клоака, зәр шығару түтігі, диффузия, осморегуляция.
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Зат алмасудың соңғы өнімдері ........ арқылы шығарылады. Жауын
құртында ....... арқылы, ал шыбында ....... шығарылады. Бүйректер
организмді ....... сақтайды, өйткені .........
Омыртқалы жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды
Омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды
Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару жүйелерінің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын (үштен кем емес) анықтайды
Академиялық шындық, топта жұмыс істей алу, жауапкершілік пен
көшбасшылық
Пәнаралық
байланыстар
Заттардың тотығуын оқу барысында химиямен, газ алмасудағы
диффузия мен тасымалдау процестерін физикалық тұрғыдан қарастыру
АКТ қолдану
дағдылары
Оқу процесінде визуализациялау үшін оқу презентациясын қолдану
Тілдік мақсаттар
Бағалау
критерийлері
Бастапқы білім
6 сыныптан оқушылар тірі организмдерге тән қасиеттерді біледі
ЖОСПАР
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ой шақыру
0-5
1. Ой шақыру.
Барлық оқушыларға омыртқалы және омыртқасыз
жануарлардың барельефті моделдері/суреттер/ылғалды
препараттар ұсынылады (мектеп зертханасындағы
ресурстарға байланысты).
Мұғалім
оқушылар