josparik.kz

7 сынып биология кмж 1тоқсан

Бөлім: Экожүйелер Педагогтің аты-жөні: Күні: .09.2023ж Сыныбы: 7 «А ,Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер). Зертханалық жұмыс «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)». Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:Білім алушылар ортаның экологиялық факторларымен танысады. Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. Мақсаты: Оқушылар бірбіріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың Оқулық, жұмыс дәптері (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. 1.Табиғи ортада организимдер үшін теператураның маңызы қандай? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады..Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен Қызығушыл ықты ояту. 7 мин. Жаңа сабаққа кіріспе 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. 2. Өсімдіктердің су тапшылығына байлан