3қмж130
Тексерілді ___________ ДОЖЖО
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1
Мектеп
Мұғалімнің аты-жөні
Сынып
Күні
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийі
Тілдік мақсаттар
Құндылықтарды дарыту
№ 180 ЖББМ
Берешов С
3
3
3
3
3
1-бөлім Жеңіл атлетикадағы қозғалыс белсенділігі
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер.
3.1.6.1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану.
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді
басқара білу стратегиясын құру және қолдану
Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды
сипаттай және талқылай алады.
Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы,
эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру,
«аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі,
тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар,
өнертапқыш, креативті, ережелер
Талқылауға арналған сұрақтар:
- жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?
- ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?
- сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?
- дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?
- ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?
- лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бірбіріне көмек көрсетеді.
Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.
Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстыр