josparik.kz

11сын алг 1 токсан Меруерт

Пән: Алгебра Қысқа мерзімді жоспар №1-сабак Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10-сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: 11 Сабақтың тақырыбы: Мектеп: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу; 10.3.1.13 – тригонометриялықфункциялардың туындыларын табу; - функция туындысының анықтамасын біледі және анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - күрделі функцияның анықтамасын біледі және оның туындысын табады; Сабақтың мақсаты: Умбетова Меруерт Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 10-сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау Функцияның туындысы – тригонометриялықфункциялардың туындыларын табады; Сабақтың барысы: Сабақ Педагогтің әрекеті кезеңі/Уа қыты Сабақтың - Сәлемдесу басы - Сабақтың мақсатымен таныстырады; 5мин - Үй тапсырмасын тексереді Сабақтың Функция үш тәсілмен берілуі мүмкін: ортасы аналитикалық; графиктік; кестелік; 1)Егер функция аналитикалық тәсілмен берілсе, онда тәуелді айнымалы(функция) мен тәуелсіз айнымалының (аргументтің) арасындағы тәуелділік формулалар арқылы өрнектеледі. 3 х+1 8 = . 9 ; Мысалы, 45 2х 5 = . 36 6 т.с.с. Егер функцяның графигі салынып көрсетілген болса, онда бұл функцяны графиктік тәсілмен берілген деп есептейміз.Функияның графиктік тәсілмен берілуін көрнекілік үшін немесе фукцияны аналитикалық жолмен анықтау Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сәлемдеседі; Үй тапсырмасын тексертеді Үй тапсырмасын тексеруде оқушылар бірінбірі тексертеді Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Тақта Дәптер Қайталау сұрақтары y=cosx туындысы неге тең? x² туындысы неге тең? Кері тригонометриялық функцияларды ата. Тригонометриялық функцияларды ата. y=sіnx функциясының анықталу облысын айтып бер. y=tgx фун