josparik.kz

9сын алг 1 ток-1

Пән: Алгебра Қысқа мерзімді жоспар №1-сабак Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тригонометрия элементтері Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: 9 Сабақтың тақырыбы: Мектеп: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешеді; 8.2.2.4Виет теоремасын қолданады; 8.5.2.1 квадрат теңдеулердің қөмегімен мәтіндік есептерді шешеді; 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешеді Квадрат және квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 8 - сыныптағы алгебра курсын қайталау Практикум сабағы Сабақтың мақсаты: Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыт ы Сабақтың басы Сабақтың ортасы Педагогтің іс-әрекеті Ұйымдастыру: Оқушының іс-әрекеті 3.Оқушылармен «Идеялар қоржыны» атты әдісті қолданып бүгінгі қарастырылатын оқу мақсатына тиісті анықтама, термин, ереже тағы басқа білетіндерін парақшаға жазып қоржынға салу сұралады (парақшаға оқушы атыжөні жазылады). Мұғалім бір-бірден парақшаны ала отырып есімі жазылмаған оқушыдан алынған парақшадағы тұжырымдамаға толық сипаттама беруін сұрайды. Білу және түсіну Қолдану. Жұптық жұмыс Оқушыларды үстел үстінен Тапсырма 1. 2 парақшаны таңдауды сұраймын. х −9 х−17=0 Тандалған парақшадағы квадрат х х теңдеудің түрін ескере отырып теңдеуінің 1 және 2 болсын. сыныптағы оұушыларды түбірлері түбірлерін жұптастырамын (келтірлген және Теңдеудің 2 2 х 1+ х 2 келтірілмеген квадрат теңдеуі бар таппай-ақ,. екі оқушы бәр жұп болып өрнегінің мәнін табыңыз. отырады). Бос орындарды Оқушылар есептің мәтіні толтырыңыз. бойынша математикалық № Теңдеулер Дискриминантты модельзерттеу құрастыруы, 2 x −5 x +9=0 1 теңдеуді шешуі және x 2−7 x +9=0 2 жауабын есептің шартына −3 x2 + x+ 3=0 3 сәйкес жазуы қажет. 2 x −8 x +16=0 4 Тапсырма 2. Жас инженер 14 x 2 +13 x−15=0 5 Арман Ермеков «Жас -1. Сыныпты ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу. Сынып тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 2. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлерін оқушылармен бірге талқылау. Бағалау Ресурстар Мұғалім ұйымдастыру