8сын алгМеуерт 4 ток
КМЖларды ватсап группаларга таратпаныздар! енбекті бағалауды отінемін
1-сабақ
Тақырыбы
Күні,айы:
Квадрат теңсіздіктерді шешу
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Мұғалімнің аты-жөні: Умбетова ММ
Сабаққа қатысқан оқушылар
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
саны:
8.2.2.8
квадрат теңсіздіктерді шешу;
Барлық оқушылар Квадрат теңсіздіктер туралы үйренгендерін меңгеріп, ажыратып, есеп шығаруға
пайдаланады.
Көптеген оқушылар
Квадрат теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады
Кейбір оқушылар
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі
Сабақтың
басы
5минут
Сабақтың
ортасы
35 минут
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесу, Сәлемдесу, топтарға боліну
топтарға бөлу.
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Теңсіздікті шешудің парабола әдісі мен
интервалдар әдісіне мысалдар келтіреді
Оқылым тапсырмасы.
Топтық жұмыс: Теңсіздіктерді интервалдар
тәсілімен шешудің алгоритмін құрастыр -5
минут
Теңсіздіктерді шешу алгоритмі
1. Теңсіздіктің түбірлерін табу
2. Табылған түбірлерді сан түзуіне
салып, сан аралықтарына бөлу
3. Сан аралықтардың таңбасын анықтау
Берілген теңсіздікке (>, <) қарап,анықталған
таңба бойынша жауабын жазу
Бағалау
Оқушылардың
белсенділігі
үшін
«Жарайсың!»,
«Керемет!»
деген сақтау
сөздерімен
бағалайды.
Ресурстар
Кітап,
дәптер,
қалам
суреттері
бейнеленген
қима
қағаздар
топтамасы
ДК экраны