josparik.kz

8сын алг 4 ток

Тақырыбы Сабақ 80 Күні,айы: Квадрат теңсіздіктердіі шешу Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты Сабақ мақсаты Мұғалімнің аты-жөні: Сабаққа қатысқан оқушылар Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: саны: 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу; 8.8.2.7; Теңсіздіктерді дәлелдеу тәсілдері шешу жолдарын түсіну 8.9.2.8 Теңсіздіктерді дәлелдеу тәсілдеріншешуді тану Барлық оқушылар Квадрат теңсіздіктер туралы үйренгендерін меңгеріп, ажыратып, есеп шығаруға пайдаланады. Көптеген оқушылар Квадрат теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады Кейбір оқушылар Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі Сабақтың басы Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Сабақтың мақсаты таныстырылады. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақжауаптарға дайындық жасау. Қайталауға арналған сұрақтар 1. Квадрат функцияның анықтамасы 2. у= 2 2 а х +n жәнеу=а(х−m) функциялары. 3. у=а(х−m)2+ n 4. а> 0 ? m=? n=¿ ? «Сиқырлы ұяшықтар» Топтар слайдта берілген ұпай сандарын таңдау арқылы шыққан есеп шешімдерін туралы білетін ақпараттарымен бөліседі. Төмендегі сұрақтарды қоюға болады. - Бұл қандай қасиеттер? - Есептің шығу жолы қандай - Қандай анықтамаларды ерліктерін білесіздер? - ақпарат айтқан топқа ұпай қосылады. Көп ұпай жинаған топ оқушылары жұлдызшамен бағаланады (тәтті беруге де болады). Оқушыла рдың белсенділі ген байланыст ы бағаланад ы. Сабақтың ортасы Кадрат теңсіздік Теңсіздіктердің жауаптарын сәйкестендір: Парабола әдісі х2≥1 интервалдар әдісі х2 – 3х <0 Енді осы интервалдар әдісінің x2 –3 x – 4 >0 квадраттық теңдеуді шешудегі (х+5)(х+2) ≤0 алгоритмін есімізге түсірейік. (3х+2)(х – 4)<0 -Алгоритм дегеніміздің өзі не? x2 – 5×3>0 -Белгілі бір мақсатқа жету (-∞; -1]∪[1; +∞) үшін орындалатын реттелген (0; 3) әрекеттер тізбегі. (-∞; -1)∪(4; +∞) Олай болса біз қазір «Тізбегін [-5; -2] ,тап!» ойынын ойнаймы