Название сайта

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Табиғат және адам»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Табиғат және адам» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 4-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Табиғат және адам»

«Табиғат және адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Қ. Мырзалиев «Қызыл кітап» поэмасы
Оқу мақсаты 11.1.4.1
11.2.4.1
көркем шығармалардан алған үзінділерді,
қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық
жұмыстарда қолдану
әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік
көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс
(эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін
тақырыптарға шығарма) жазу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Үзінділерді, қанатты сөздерді, дәйексөздерді
шығармашылық жұмыстарында қолданады
 Көтерілген мәселеге өзіндік көзқарас тұрғысынан
шығармашылық жұмыс жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Қызыл кітап —
Бұл өзі қызық кітап:
Тысы жұқа,
Астары қалыңырақ! – өлең жолдардың мағынасын талдаңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
2. Қ. Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасынан үзінділер қолдана отырып, болашақ
ұрпаққа хат жазыңыз. Шығармада көтерілген мәселені талдауда өзіндік көзқарасыңызды
қандай шығармашылық жұмыс арқылы жеткізетініңізді РАФТ әдісімен көрсетіңіз.
Рөл
Аудитория
Форма
Тақырып
______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________