Название сайта

БЖБ 10-сынып Алгебра, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Кері тригонометриялық функциялар»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Кері тригонометриялық функциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 10-сынып 1-тоқсан (жаратылыстану-математика бағыты)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

БЖБ 10-сынып Алгебра, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Кері тригонометриялық функциялар»

«Кері тригонометриялық функциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Арксинус, арккосинус, арктангенс және арккотангенс
Кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен
графиктері
Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым
теңдеулер
Оқу мақсаты 10.2.3.3 Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс
анықтамаларын білу және олардың мәндерін таба
білу
10.2.3.4 Кері тригонометриялық функциялардың
анықтамалары мен қасиеттерін білу
10.2.3.5 Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін
салу
10.2.3.7 Кері тригонометриялық функциялары бар
қарапайым теңдеулерді шеше алу
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Кері тригонометриялық функция мәндерін есептейді
 Кері тригонометриялық функцияның графигін салады
 Кері тригонометриялық функциясы бар теңдеуді
шешеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Өрнектің мәнін есептеңіз:
а) arccos (−
1
2
) − 2𝑎𝑟𝑐𝑐𝑡𝑔 √3;
b) sin (2 arccos
12
13).
2. Функцияның графигін салыңыз: 𝑦 = 2 arcsin(𝑥 − 2) +
𝜋
4
.
3. Теңдеуді шешіңіз: arccos(1 − 2𝑥) =
𝜋