Название сайта

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Өлең - сөздің патшасы»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Өлең - сөздің патшасы» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 10-сынып 1-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 10-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 10-сынып Қазақ әдебиеті, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Өлең - сөздің патшасы»

«Өлең - сөздің патшасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Көтерілген мәселелердің ұлттық мүддесін
ажыратады
 Шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау
амалдарының қызметін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20-25 минут
Тапсырма
1. А.Құнанбаевтың «Қалың елім қазағым, қайран жұртым» өлеңінде көтерілген 2 ұлттық
мәселені анықтап, дәлелдер келтіріңіз.
Қалың елім, қазағым, қайран жұртым,
Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың.
Жақсы менен жаманды айырмадың,
Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың.
Бет бергенде шырайың сондай жақсы,
Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың?
Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді,
Аузымен орақ орған өңкей қыртың.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2. Өлең жолдарындағы автордың образ жасауда қолданған көркемдегіш құралдарын
анықтаңыз, қолданысын түсіндіріп, өз ойыңызды білдіріңіз.
Естілер де ісіне қуанбай жүр,
«Ел азды» деп надандар мұңаймай жүр.
Ала жылан, аш бақа күпілдектер
Кісі екен деп үлкеннен ұялмай жүр