Название сайта

БЖБ Казақ әдебиеті 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Казақ әдебиеті» 6-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып оқушыларына «Казақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 6-сынып «Казақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. 

БЖБ Казақ әдебиеті 6-сынып 3-тоқсан жауаптары «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...»

Оқылатын шығарма О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат»
Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан»
Оқу мақсаты 6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау
6.3.4.1 - шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі
туралы сыни хабарлама жасау
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
• Шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтайды
• Негізгі мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни
хабарлама жазады
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. «Қажымұқан» шығармасының композициялық құрылымын жазыңыз.
Оқиғаның басталуы ____________________________________________________
Оқиғаның дамуы ____________________________________________________
Оқиғаның шиеленісуі___________________________________________________
Оқиғаның шарықтау шегі________________________________________________
Оқиғаның шешімі ___________________________________________________
2. Тортай досына кетерінде ең сүйікті кітабын сыйлап тұрып айтты: «Мен үшін де оқы,
бәлкім, мен міне алмаған ақ боз атқа сен мінерсің?!» берілген сөйлем оқырманға қандай
ой салады? Шығармаға сыни хабарлама жазыңыз.