БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Үшбұрыштар. Симметрия»
«Үшбұрыштар. Симметрия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Математика» 4-сынып 4-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 4-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары
«Үшбұрыштар. Симметрия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 3.1 Геометриялық фигуралар және олардың
классификациясы
4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар
Оқу мақсаты 4.3.2.2**Градустық өлшемі бойынша бұрыш, тік бұрышқа
тиісті екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш,
тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге
перпендикуляр түзу сызу
4.3.1.5 Жазық фигураларды осіне қатысты симметриялы
болатын фигуралармен нүктелі қағазда толықтыру,
бұрыштың шамасын табу
4.4.1.2 Түзу сызықтардың, геометриялық фигуралардың
қиылысуын көрсету, қиылысу және бірігу аймақтарын
белгілеу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Градустық өлшемі бойынша бұрыштар, белгілі
қабырғалары бойынша тікбұрышты үшбұрыштар
салады
• Берілген түзуге перпендикуляр түзу жүргізеді
• Оське қатысты симметриялы фигуралар салады
• Бұрыштың градустық өлшемін анықтайды
• Геометриялық фигуралардың қиылысу және бірігу
аймағын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Тапсырмаларды орында.
1) Берілген өлшемге сәйкес бұрыш сал:
0 АОС = 30
2) Қабырғалары 5см және 3см болатын тікбұрышты үшбұрыш сал.
3) Тікбұрышты сызғыштың көмегімен берілген түзуге перпендикуляр түзу сыз.