Название сайта

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 2-тоқсан жауаптары «Сәулет өнері»

[xfgiven_youtube-id] [/xfgiven_youtube-id]

«Сәулет өнері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  3-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқылым
Жазылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген
мәтін түрлерін, стилін (көркем мәтін, ғылымитанымдық мәтін /жанрын салыстырып,
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу
3.4.2.1* Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды
сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату
3.4.2.7* Сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және
тұрлаусыз мүшелерін ажырату
Бағалау критерийі Білім алушы
• Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді
түрі/стилі/жанры бойынша салыстырады
• Негізгі түбірден туынды сөздер жасайды
• Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20минут
1-тапсырма
Мәтіндерді оқы. Мәтіндер қай стильде жазылған? Сәйкестендір.
• Мәтіндерді салыстыр. Олардың қандай ұқсастығы бар?
 _____________________________________________________________________
2-тапсырма
Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге жұрнақ жалғау арқылы туынды сөз жаса.
1) ______________________________________
2) _____________________________________
3) _____________________________________