БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Өсу және даму»
«Өсу және даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Биология 11-сынып 3-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген
БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Өсу және даму»
«11.3 А Өсу және даму » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.2.3.1 бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру
Бағалау критерий Оқушылар:
Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
түсіндіреді
Практикалық қолданудағы маңызын сипаттайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 10 минут
Тапсырма
№1. Терминді түсіндіріңіз.
(i) Бағаналы жасушалар дегеніміз .....
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________[1]
2.(ii) Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісіне назар аударыңыз.
А және В жағдайды анықтаңыз және кестеде түсіндіріңіз.
А - В -
[4]
3.Өсімдіктегі ярдроның бөліну жасушалары тотипотентті қасиетке ие. Бұл қасиеттің
топқа қосылу