Тіркелгі жасаңыз
JOSPARIK.KZ » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биосфера, экожүйе, популяция»

БЖБ 11-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биосфера, экожүйе, популяция»

14 ноя 2024, 16:51
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биосфера, экожүйе, популяция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 4-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биосфера, экожүйе, популяция»

«Биосфера, экожүйе, популяция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.3.1.1 Экологиялық пирамида ережесін түсіндіру
11.3.1.2 Экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын
құрастыру
11.3.1.3 Экожүйенің алуан түрлілігі мен тұрақтылығы
арасындағы өзара байланысты орнату
Бағалау критерийі
 экологиялық пирамида ережесін түсіндіреді
 экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын
құрастырады
 экожүйенің алуан түрлілігі мен тұрақтылығы
арасындағы өзара байланысты орнататады
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Төменедгі суретте бақтағы қоректік тізбек көрсетілген.
.
(a) Берілген пирамидалардың қайсысы аталған қоректік тізбек үшін биомасса пирамидасы
болып табылады, анықтаңыз. Өз жауабыңызды түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
(b) Ұлулар салаттармен қоректенеді. Салатта 11 000 кДж энергия бар. Осы энергияның тек
10% ұлуларға берілген.
Салаттардан ұлуларға берілген энергияны есептеңіз.
Есептеу жолын көрсетіңіз.
 Энергия = ................................................................ kДж [1]
(c) бір қоректік тізбектен екіншіге тек энергияның 10% ғана берілу себебін түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
.......................................................................................................




🌟 Назар аударыңыз 🌟
✳️ Құжаттарды жүктеу үшін Telegram тобына қосылу керек.
топқа қосылу
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.