БЖБ 11-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биосфера, экожүйе, популяция»
«Биосфера, экожүйе, популяция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Биология 11-сынып 4-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген
БЖБ 11-сынып Биология, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биосфера, экожүйе, популяция»
«Биосфера, экожүйе, популяция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.3.1.1 Экологиялық пирамида ережесін түсіндіру
11.3.1.2 Экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын
құрастыру
11.3.1.3 Экожүйенің алуан түрлілігі мен тұрақтылығы
арасындағы өзара байланысты орнату
Бағалау критерийі
экологиялық пирамида ережесін түсіндіреді
экожүйелердегі трофикалық деңгейлердің сызбасын
құрастырады
экожүйенің алуан түрлілігі мен тұрақтылығы
арасындағы өзара байланысты орнататады
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Төменедгі суретте бақтағы қоректік тізбек көрсетілген.
.
(a) Берілген пирамидалардың қайсысы аталған қоректік тізбек үшін биомасса пирамидасы
болып табылады, анықтаңыз. Өз жауабыңызды түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
(b) Ұлулар салаттармен қоректенеді. Салатта 11 000 кДж энергия бар. Осы энергияның тек
10% ұлуларға берілген.
Салаттардан ұлуларға берілген энергияны есептеңіз.
Есептеу жолын көрсетіңіз.
Энергия = ................................................................ kДж [1]
(c) бір қоректік тізбектен екіншіге тек энергияның 10% ғана берілу себебін түсіндіріңіз.
................................................................................................................................................................
.......................................................................................................
топқа қосылу