Тіркелгі жасаңыз
JOSPARIK.KZ » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

14 ноя 2024, 16:49
KAZ / Биология kaz
2
0

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 3-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.4.3.1 Микробиологиялық зерттеу кезеңдерін сипаттау
және түсіндіру
11.4.3.2 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
зерттеу
11.4.3.3 Рекомбинантты дезоксирибонуклеин қышқылы
алу тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.4 Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.5 Өсімдіктерді микроклоналды көбейту тәсілін
сипаттау
Бағалау критерийі  Микробиологиялық зерттеу кезеңдерін сипаттау
және түсіндіреді
 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
зерттейді
 Рекомбинантты дезоксирибонуклеин қышқылы
алу тәсілдерін түсіндіреді
 Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіреді
 Өсімдіктерді микроклоналды көбейту тәсілін
сипаттайды
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Биотехнологияда бактериялардың геномы толық анықталғандықтан оларды
зерттеулерде кеңінен қолданылады. Бактерияларды қолдану үшін оларды
микробиологиялық лабораторияларда өсіру қажет. Ол бірнеше кезеңді қамтиды.
А В С
(і) Асептикалық процесс көрсетілген суретті анықтаңыз. [1]
........................................................
2. Төменде бактериялардың сыртқы мембранасының екі түрлі құрылысы берілген




🌟 Назар аударыңыз 🌟
✳️ Құжаттарды жүктеу үшін Telegram тобына қосылу керек.
топқа қосылу
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.