ТЖБ 11-сынып Биология 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар
«Биология» 11 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-11 сыныптар)
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
ТЖБ 11-сынып Биология 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар
Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгісі
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Төменде ұйқы безінің жарық микроскопы арқылы түсірілген бір бөлігі берілген.
(а) (і) суреттегі А және В әріптерімен бірілген құрылымдарды анықтаңыз
А...................................................
В...................................................
[2]
(іі) Ұйқы безі не себепті аралас безге жатады?
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
[1]
(b) Инсулин мен глюкогон қанның құрамындағы қант мөлшерін реттейді.
Гормондардың әсер ету механизмінің екі жолын түсіндіріңіз.
1………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
2………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..[2]
2. Жүгері өсімдігінің жапырақтарына су тапшылығының әсері зерттелді.
Бақылау үшін жүгері өсімдігінің біразын жарық пен ылғалы мол жерде, қалыпты
температурады ұстады. 6 күн өткен соң суаруды тоқтатты. Жапырақтардың су
потенциалын, абсциз қышқылының концентрациясы, лептесіктер күйі күнде бақыланды.
Нәтиже графикте берілген.
күндер
топқа қосылу