БЖБ 11-сынып Алгебра, 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция»
«Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Алгебра 11-сынып 2-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
БЖБ 11-сынып Алгебра, 2-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция»
«Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.Рационал көрсеткішті
дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру
Иррационал өрнектерді түрлендіру.Дәрежелік функция, оның
қасиеттері мен графигі.Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның
туындысы мен интегралы.
Оқу мақсаты 11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық
түбір анықтамасын білу
11.2.1.2 n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу
11.2.1.3 Рационал көрсеткішті дәреже анықтамасын және
қасиеттерін білу
11.2.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал
көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану
11.2.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір
қасиеттерін қолдану
11.3.1.10 Нақты көрсеткішті дәрежелік функция анықтамасын білу,
дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін
салу
11.3.1.11 Дәрежелік функция қасиеттерін білу
11.3.1.12 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу
ережелерін білу және қолдану
11.3.1.13 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу
ережесін білу және қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
n-ші дәрежелі түбір және рационал көрсеткішті дәреже
қасиеттерін қолданып, өрнектерді түрлендіреді
Дәрежелік функция графигін салады, қасиеттерін анықтайды
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен
интегралын табады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. 𝐴 =
𝑥−𝑦
√𝑥
3
4
−𝑥
1
2∙𝑦
1
4
және 𝐵 =
√𝑥√𝑦−𝑥
1
4∙𝑦
1
2
𝑥
1
2+√𝑦
өрнектері берілген.
і)
D AB
орындаңыз және жауабыңызды ықшамдап жазыңыз.
ii)
x 81, y 16
болғанда,
D
өрнегінің мәнін есептеңіз.
2. а)
2
1
1
x
y
функциясының графигін салыңыз.
b)
2
1
1
x
y
функциясының графигі бойынша анықтаңыз:
і) анықталу облысын;
іі) мәндер жиынын;
ііі) бірсарынды аралықтарын;
топқа қосылу