БЖБ 11-сынып Алгебра, 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Математикалық статистика элементтері»
«Математикалық статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Алгебра 11-сынып 1-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
БЖБ 11-сынып Алгебра, 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Математикалық статистика элементтері»
«Математикалық статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Бас жиын және таңдама.
Дискретті және интервалды вариациялық қатарлар.
Кездейсоқ шаманың сандық сипаттамаларын таңдамалар
бойынша бағалау.
Оқу мақсаты 11.3.2.2 Математикалық статистиканың негізгі терминдерін
білу және түсіну
11.3.3.1 Математикалық статистиканың негізгі терминдерін
білу және түсіну
11.3.3.2 Дискретті және аралық вариациялық қатарларды
құрастыру үшін таңдаманы өңдеу
11.3.3.3 Берілген шартқа сәйкес вариациялық қатарлардың
деректерін талдау
11.3.3.4 Таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың сандық
сипаттамаларын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
Дискретті және интервалды вариациялық қатарларды
ажыратады
Жиіліктер полигонын салады және оны талдайды
Гистограмманы салады
Таңдаманың сандық сипаттамаларын есептейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Елу бес студенттің колледжден үйлеріне дейінгі арақашықтығы жайлы мәліметтер
жазылып отырды: 18-і 1 – 3 (км), 13-і 4 – 5 (км), 8-і 6 – 8 (км), 12-сі 9 – 11 (км), ал төртеуінікі
12 – 16 (км) болған.
a) Жанарға берілген мәліметтер бойынша гистограмма салу тапсырылғанда, оның салған
гистограммасы мынадай болды:
Неліктен бұл гистограмма бола алмайды?
Екі себебін жазыңыз және жауабыңызды негіздеңіз.
b) Жанарға аралық вариациялық қатар интервалдарының орта мәндері мен абсолютті
жиіліктерді қолданып, полигон салу тапсырылғанда, ол былай есептеді:
топқа қосылу