БЖБ Геометрия, 8-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар»
«Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Геометрия 8-сынып 2-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың бөлім бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген
БЖБ Геометрия, 8-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар»
«Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының
тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Оқу мақсаты 8.1.3.2 бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және
котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен
бұрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу
8.1.3.24 sin 𝛼 , cos 𝛼 , 𝑡𝑔 𝛼 және 𝑐𝑡𝑔 𝛼 мәндерін олардың біреуінің
берілген мәні бойынша табады
8.1.3.7 тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300
,
450
, 600
- қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және
котангенсінің мәндерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы:
Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын және
мәндерін қолданады
Тригонометриялық функциялардың мәндерін олардың
біреуінің берілген мәні арқылы табады
Берілгендері бойынша үшбұрыштың белгісіз
элементтерін табады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Жердегі бақылаушы ғимаратты бұрышпен көре алады. Егер ғимаратқа қарай 50 м
жүрсе, оны бұрышпен көреді (Сурет 1). Табыңыз:
a) ғимараттың биіктігін;
b) бақылаушы мен ғимараттың арақашықтығын
топқа қосылу