БЖБ Биология 7-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тыныс алу»
«Тыныс алу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Биология 7-сынып 2-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 7-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген
БЖБ Биология 7-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тыныс алу»
«Тыныс алу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 7.1.4.2 Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін
ажырату
7.1.4.4 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың
тыныс алу мүшелерін салыстыру
7.1.4.5 Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс
ерекшеліктерін танып білу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін
салыстырады
• Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс
алу мүшелерін ажыратады
• Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс
ерекшеліктерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
1. (а) 1 суретті пайдалана отырып неліктен ауыр жаттығулар орындау кезінде аэробты тыныс
алумен бірге анаэробты тыныс алу жүретінін түсіндіріңіз.
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(b) Анаэробты және аэробты тыныс алудың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
түсіндіріңіз.
___________________________
топқа қосылу