БЖБ Жаратылыстану 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Заттар және олардың қасиеттері»
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Жаратылыстану» 2-сынып 3-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Жаратылыстану 2-сынып 3-тоқсан жауаптары
(«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше3.4 Табиғат ресурстары
1.2 Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаты2.3.4.1 Табиғи ресурстардың қолданысын анықтау
2.3.4.2 Табиғи ресурстарды шығу тегі бойынша жіктеу
2.1.2.2 Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат,
нысан, жоспар, мерзімдер, нәтиже)
Бағалау критерийіБілім алушы
•Табиғи ресурстардың адам үшін маңыздылығын
анықтайды
•Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған
ресурстарды топтастырады
•Бақылау әдісін сипаттайды
Ойлау дағдыларыныңБілу және түсіну
деңгейіҚолдану
Орындау уақыты15 минут
Тапсырма
1.Кестені толықтыр. Табиғи ресурстардың қолданысын анықта.
Табиғи ресурстарРесурстың адам үшін маңыздылығы
Көмір
Ас тұзы
Су
2.Ресурстарды екі топқа бөліп жаз.
топқа қосылу