Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  1 бөлім: «Жанды табиғат»

Сабақ: 3

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныбы: Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Табиғат және музыка
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.1.1.1- тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру

3.1.1.2 — музыкалық шығармаларды интонация, әуен арқылы танып ажырату

3.1.2.1 — көркем образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді орындау

Сабақ мақсаттары Оқушылар:

музыкадағы табиғат бейнесі жайлы мағлұмат беру.

Музыкалық білім-білік сауаттылықтарын арттыру

Бағалау

критерийлері

Тыңдалған әуенді  интонациясы арқылы ажыратады.

Тыңдалған әуендерді і салыстырады, жанры мен музыкалық көркемдеуші құралдарын анықтайды.

Әнді көркем образын жеткізе отырып орындайды.

Тілдік мақсаттар:

 

Оқушылар:

·         музыканы талқылай және талдай алады;

·         тыңдалған музыкалық шығармалары туралы  өз ойын ортаға салады.

Пәндік лексика мен терминология:

Интонация

Абай

Эдвард Григ

Талқылауға арналған сұрақтар:

Шығарманың жанрын оның негізгі әуенінен немесе интонациясынан тауып анықтаңыз.

— Табиғаттың дыбыстары естілді ме?

— Қандай аспап табиғаттың дыбысына сәйкес деп ойлайсыздар?

-Екі шығарманың дыбысталуын салыстырыңыз?

Құндылықтарды дарыту

 

 

Оқушыларға Абайдың әнін тыңдату, және үйрету арқылы ұлттық құндылықтарды Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру.

Шығармашылық жұмыстарына презентация жасау барысында бір-біріне деген сыйластық сезімерін дамыту.

Пәнаралық

байланыстар

Дүниетану пәнімен байланыс – оқушылар композиторлардың туған жерін анықтайды, картадан қарап өздері табады.
АКТ дағдылары  
Бастапқы білім

 

Алдыңғы сабақта оқушылар «Япурай» халық әнімен танысып, «Дала дауысы» әнін үйренді. Қазақ даласының таиғатының дыбыстарын музыкалық аспаптар арқылы орындап импровизация жасады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

5 мин

 

Музыкалық сәлемдесу

Сыныпта жағымды ахуал орнату, өткен  сабақты қайталау

«Сыртқы және ішкі шеңбер» жаттығуы

Ішкі шеңберде тұрған оқушылар 1 сұрақ дайындайды,  сыртқы шеңберге сұрақ қояды. Сыртқы шеңбер сағат тілімен қозғала отырып ішкі шеңбер оқушылары қойған сұрақтарға жауап береді.

Балалар өткен сабақтары біз халық әндерін, аспаптармен таныстық. Ал бүгінгі сабақта табиғат туралы айтылған әнмен танысамыз.

Сабақтың ортасы

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

Балалар , мына суреттерге қараңдар, не бейнеленген.

-Табиғат көрінісі.

-Дұрыс балалар , бүгінгі тақырыбымыз «Музыкадағы табиғат көрінісі».

-Көз алдарыңа елестетіңдерші: дала,тау тегі, көкорай көкшалғын, ағып жатқан бұлақ, алыстан ағараңдап киіз үйлер көрінеді. Осы бір көріністі суретшілер немен бейнелеген!

-Түрлі бояумен!.

-Ал ақын-жазушылар  ше?

-өлең, әңгімемен

— Дұрыс. Ал, композиторлар осы көріністі қалай суреттейді?

-дыбыспен,әнмен, музыкамен.

-жарайсыңдар ал енді Құрманғазының «Сарыарқа күйін тыңдайық?

1  тапсырма.  Тыңдалған музыканы талдау

— Шығарманың жанрын оның негізгі әуенінен немесе интонациясынан тауып анықтаңыз.

— Табиғаттың дыбыстары естілді ме?

— Қандай аспап табиғаттың дыбысына сәйкес деп ойлайсыздар?

-Екі шығарманың дыбысталуын салыстырыңыз?

 

2-тапсырма. Нота сауаты.

До, ре, ми, фа, соль ноталардың көлемінде әуен құрастырыңыз. Оларды нота сызығына орналастырыңыз, дәптерге жазыңыз. Өз әуеніңізді орындап беріңіз.

—       Сіз бұл әуенді қалай өзгертер едіңіз, ойланыңыз?

Әуенге өзгерістер енгізіңіз, нота дәптеріне жазып, сыныптастарыңызға көрсетіңіз.

. Әр топ өздеріне берілген жыл мезгілдеріне сәйкес табиғат құбылыстарын жазу.

1-топ  « Күз »

2-топ  « Қыс »

3-топ  « Көктем »

2. Әр топқа 1 құбылысты атау. Сол құбылыс суретін салу, әңгімелеу, 5 жол өлең.

1-топ  жаңбыр

2-топ боран

3-топ бұлт

Презентация

Топтар өз жұмысын сыныпқа презентациялайды.

Оқушыларға әлем қартасы көрсетіледі, олар  картадан екі композитордың туған елін табады.

4  тапсырма. Нота сауаттылық

Әннің әуенін нотаға салу.

Оқушылар өткен сабақта үйренген  «ре» нотасын естеріне түсіреді.

 

Мұғалім айтқан  әннің ноталарын нота сызығына орналастырады.

«ре-ре-ми-фа-ми-ре-ми-фа-ми »

«ми-фа-соль-ми-фа-соль-ля»

«фа-ми-ре»

Визуалды түрде  дыбыстың төмен және биіктігін қадағалап отыру арқылы оқушылар таза дыбыспен айтуды үйренеді.

5-тапсырма. Музыка тыңдау және талдау.

Қобызшылардың орындауында Ермұрат Үсеновтың «Күзгі әуен» шығармасынтыңдаңыз.

—       Музыка сізге ұнады ма?

—       Орындаушыларшығарманың көңіл-күйін не арқылы жеткізіп тұр?

—       Неше адам орындап тұр?

—       Қандай аспапты естіп тұрсыздар?

—       Бұл шығармадан табиғаттың дауысын естідіңіздер ме?

 

6-тапсырман. Ақпарат іздеу.

Интернет желісін, музыкалық энциклопедияларды, ақпараттық парақтарды қолдана отырып, қобыз және қылқобыз аспаптарының ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.

Кестені толтырыңыз. 1-қосымша.

ұқсастығы айырмашылығы
Қобыз  

 

 

Қылқобыз  

 

 

 

Ән үйрену және орындау.

Жанар Айжанованың орындауындағы Қорқыттың «Қобызым» әнін үйреніңіз және орындаңыз.

Дифференциация:

Әннің нотасын жасау кезінде музыка мектебіне қатысатын оқушыларға әннің өзге де жолдарын нотаға салу тапсырмасы беріледі.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=JTNlLBmDiDI Майра Ильясова орындауында

https://www.youtube.com/watch?v=L4o4IN-FPy8 «Дос Мұқасан» тобының орындауында

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6n41kxhkZDs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактикалық материал

 

А3 форматты қағаз

Фломастер, маркер. Композитор портреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота сызығы, ноталар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

2 минут

 

Рефлексия:

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін

«Екі жұлдыз- бір тілек» әдісі бойынша білдіреді.

 

Оқушылар шағын топтарда отырып, ақылдасып шешмідерін сыныппен бөліседі.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Әннің нотасын жасау кезінде музыка мектебіне қатысатын оқушыларға әннің өзге де жолдарын нотаға салу тапсырмасы беріледі. Бақылау

 

Өзара бағалау

 

Бағалау критерийлері арқылы

Ән орындау кезінде оқушылардың тыныс алу жолдары дамиды. Оқушылар әннің фазалары біткенге дейін дұрыс дем алуды үйрену арқылы өкпелерін дамытады.

 

Интерактив тақтасын кажет болмаған кезде өшіріп отыру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақытты кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code