Сабақ: Мектеп:
Күні Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:              Қатыспағандар саны:

Сыныбы   8
Тақырыбы Мозаика өнері
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 8.3.2.1-пәндік терминологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану.8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс ) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Қауәпсіздік ережесін біледі.Мозайка түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі

Көпшілігі: Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі

Кейбіреулері: Мозаикаматериалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерінтүсіндіре алады және қолдана алады;

Бағалау критерийі   Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі;

  Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін келесі топқ түсіндіре алады;

  Өз бетінше жұмыс жасай алады және әдіс тәсілдерді меңгере алады;

Ойлау деңгейлері  Қолдану, талдау,жинақтау
Тілдік  мақсаттар Оқушылар:

·         Кеңес өңіріндегі сәулет нысандардағы мозаика жұмыстарында қолданылған материалдар ерекшелігін сипаттайды, талдайды;

·         Орта Азия елдеріндегі сәулет ескерткіштеріндегі мозаика жұмыстары сапасы мен орындау техникасын талдап сипаттайды;

Пәндіклексикажәнетерминология:

·         Табиғи тастардан мозаика-Мозаика из натурального камня- Mosaic from a natural stone

·         Әйнек мозаика- Стеклянная мозаика- Glass mosaic

·         Керамикалық мозаика- Керамическая мозаика- Ceramic Mosaic

·         Жылтырақ мозаика- Глянцевая мозаика- Glossy mosaic

 

Сөйлемге қажетті сөз тіркестері:

·         Әйнек мозаиканың негізгі сипаттамасы…….

·         Керамикалық мозаиканы…….ретінде…….қолдануға болады

Құндылықтарға баулу: Өз елінің мәдениетіне  құрметпен қарау;
Пәнаралық байланыс  Тарих-мозаиканың шығуы, экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.
Алдыңғы оқу: Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизаины

(құрақ, пэчворк, квилт т.б.)

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

5 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу.

2. Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы пысықтаймын. Сұрақтарға жауап бере отырып,рухани жаңғыру белгісін мозаика техникасымен құрастырып шығару.

1.Дизайн дегеніміз не?

2. Дизайнер деп кімді айтады?

3. Мозаика деген не?

4. Мозаика қай кезеңнен бастау алады?

5. Тігін бұйымының дизайны?

6.  Құрақ құрау- орысша,ағылшынша қалай айтылады?

7.  Мозаиканы қандай заттардан жасауға болады?

8. Негізгі түстер қандай түстер?

9. Туынды түстер қандай түстер?

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

Ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

Сабақтың мақсатын құру.

Экономика-материалдарды қайта өңдеу, үнемдеу.

 

Топтық жұмыс. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі

.1 топ Мозаиканың шығу тарихын талқылайды.

2 топ Мозаикамен айналысқан қазақ қолөнер шеберлерінің жұмысын талқылайды.

3 топ Мозаика жасаудың әдіс тәслдерін талқылайды.

Қосымша тапсырма

Тапсырма

Топтық жұмыс. Алдыңғы сабақта дайындалған эскиз бойынша топтық жұмыс жасау.

1топ-   түйме мозаикасы жасау

2 топ   мата мозаикасын жасау

3 топ  бисер мозаикасы

4 топ  дәнді дақылдардан жасалған мозаика

Деңгейлік тапсырмалар

Дескриптор:

1.      Контур сызықтарын дұрыс келтіреді

2.      Түстердің үйлесімділігін сақтайды

3.      Суреттің формасын жарық,көлеңке арқылы шығарады

Жеке практикалық жұмыс

Тастардан мысық мозаикасын құрастыру

1. Ұсақ тастар, ермексаз дайындау;

2. Ермексазды мысық пішініне келтіру

3. Сәйкесінше тастармен мозаикалау

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

10 минут

 

 

 

Рефлекцияны төмендегі кестені толтыру арқылы жүргіземін.

Қызықты Құнды Қиын
Неге?

 

 

Неге?

 

Неге?

 

 

Үйге тапсырма:20 ғасырдағы Қазақстандық суретшілердің мозаика жұмыстары туралы мәлімет дайындау

 

Бағалау

 

 

 

 

 

«Үш Қ» әдісі

 

 

Рефлекция

Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қолжетімді ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

 

 

 

 

Өткізілген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

 

Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

 

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

 

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

 

1.

2.

 

 

1.

2.

 

 

1.

2.

Қосымша ақпарат
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға  тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс;

Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

 

    Пәнаралық байланыс- қазақ әдебиеті,тарих, жаратылыс тану пәндері

АКТ мен байланыс – Білім ленд

Құндылықтармен байланыс

Рефлексия-«Үш Қ» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім:Сәндік қолданбалы өнер

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:              Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы  Мозаика орындаудың түрлері мен техникалары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  

8.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану

 

8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді  қолдану

 

Сабақ мақсаттары ·         Мозайка өнерінің орындалу техникаларын ескеріп, дайын өнімнің сапасын бағалауға және идеяларын талдауға критерийлер қолдану.
Бағалау критерийлері Білім алушы

·         Мозайка өнерінің орындалу техникаларын біледі;

·         Мозаика жұмыстарының сапасын талдауға және бағалауға арнайы критерийлер қолданады.

Тілдік  мақсаттар

 

Оқушылар:

·         Кеңес өңіріндегі сәулет нысандардағы мозаика жұмыстарында қолданылған материалдар ерекшелігін сипаттайды, талдайды;

·         Орта Азия елдеріндегі сәулет ескерткіштеріндегі мозаика жұмыстары сапасы мен орындау техникасын талдап сипаттайды;

Пәндіклексикажәнетерминология:

·         Табиғи тастардан мозаика-Мозаика из натурального камня- Mosaic from a natural stone

·         Әйнек мозаика- Стеклянная мозаика- Glass mosaic

·         Керамикалық мозаика- Керамическая мозаика- Ceramic Mosaic

·         Жылтырақ мозаика- Глянцевая мозаика- Glossy mosaic

 

Сөйлемге қажетті сөз тіркестері:

·         Әйнек мозаиканың негізгі сипаттамасы…….

·         Керамикалық мозаиканы…….ретінде…….қолдануға болады

 

Құндылықтарды дарыту Өзгелердің көзқарасын бағалау және сыйлау.

Оқушыларды жұппен және топпен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру.

Эстетикалық талғамдарын дамыту.

Оқушыларды жауапкершілікке және біріге жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар Өнер, тарих, технология пәндері бойынша пәндік теорияны қолдану
АКТ қолдану дағдылары Берілген сабақ барысында оқушылар қажетті ақпарат жинау үшін және зерттеу барысында  АКТ дағдыларын қолдана алады.
Бастапқы білім Зерттеу жүргізе алады. Көркем материалдарды қолдана біледі. Оқушылар жұмыстарын  таныстыра және талдай алады.
 

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

3 мин.

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру.

«Комплимeнттeр бұрқacыны» әдіcі aрқылы    ынтымaқтacтық aтмоcфeрacын құру. Бұл әдіcтің мaқcaты-бaлaлaрдың нaзaрын ортaғa aудaрып, бір-бірінe мeйірімділікпeн қaрaуғa тәрбиeлeу. Оқушылар сынып ішінде үлкен бір щеңбер құрып, өз қасында тұрған сыныптастарына комплимeнттeр aйтaды.

Мыcaлы :  Ceн   бүгін өтe әдіміcің…

Ceн  мeйірімдіcің…

Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

 
Сабақтың ортасы 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сұрақтар:

·         «Мозаика» сөзін естігенде сіздердің ойларыңызға не келеді?

·         Мозаика техникасында орындалған туындыларды білесіздер ме? Мысал келтіріңіз.

 

 

Еліміздің мозаика тарихына  аздаған саяхат жасасақ

Презентация: «Мозаика өнері. Мозаика орындаудың түрлері мен техникалары»

Өткеннен бүгінгіге оралсақ

Өткеннің салт дәстүрлеріне оралу біздің заманға тән болып табылады. Сол секілді мозаикада аз уақыттық ұмытылудан кейін сәнге ене бастады.

Мозаиканы нәзік, эксклюзивті витражда ғана емес, ғимараттардың сыртқы көрінісін әсемдеу үшін экстерьерде қолданылатындықтан, мозаика өнері тек қана көркем емес, сонымен қатар тәжірибелік іс болып табылады екен. Ежелгі жұмыстарға ұқсас мозаикалық панноны өзге технологиялар мен түрлі материалдарды қолдана отырып жасайды. Мозаика жасау үшін қандай материалдар қолдануға болатындығын қазір білетін боламыз.

Қожа Ахмед Яссауи мавзолейіндегі мозаика, базилик Сан мозаикасы, Кеңес дәуірі кезеңіндегі мозаикалар және құрылыс материалдарының қалдығынан жасалған мозаикалар.

 

Талқылауға арналған сұрақтар:

·         Мозаика дегеніміз не?

·         Мозаика жасау үшін қандай материалдар қажет?

·         Мозаиканы қай жерде қолдануға болады?

·         Мозаика техникасының басқа техникалардан айырмашылығы мен ұқсастығы?

 

Тапсырма №1

Зертеу жұмысымызды бастамас бұрын оқушылармен бірге ақылдасып шығармашылық жұмыстарды бағалауға арналған критерийлер құрып аламыз. Мысалы;

  1. Мозаиканы орындау техникасы және қолданған материалдарын біледі;
  2. Тақырыптардың сюжеттік ерекшеліктерін ажыратады;
  3. Композиция құрылымын анықтайды;

4.      Қазіргі таңда бұл техниканы қалай тиімді қолдануға болатыны біледі;

Тапсырма №2

Топтық жұмыс:

Бірнеше топқа бірігіп, мозаика жасаудағы материалдар түрлері тақырыбында өзіндік зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Зерттеп болғаннан кейін әрбір топ өз тапқан мәліметтерімен бөліседі.

Ал қазір әрбір топтан бір адам шығып, тақырып алу үшін мына  карточкалардың бірін таңдаңыздар.

 

·         Табиғи тастардан мозаика

 

·         Әйнек мозаика

 

·         Керамикалық мозаика

 

 

 

·         Жылтырақ мозаика

 

АКТ қолдану

Жұмыс таныстырылымы

Таныстырылымда оқушылар арнайы құрылған критерийлер бойынша сипаттайды:

  1. Мозаиканы орындау техникасы және қолданған материалдарын біледі;
  2. Тақырыптардың сюжеттік ерекшеліктерін ажыратады;
  3. Композиция құрылымын анықтайды;
  4. Қазіргі таңда бұл техниканы қалай тиімді қолдануға болатының біледі;

Тапсырманы бағалау критерийлері:

·         Мозаиканың анықтамасын біледі;

·         Мозаиканың түрлерін айта алады;

·         Мозаика өнерінің қайдан шыққанын біледі;

·         Ежелгі мозаика өнер туындыларындағы орындалу техникаларын анықтай алады;

·         Қазіргі уақытта ол техниканы қалай пайдаланылатының біледі;

·         Дайын жұмысты арнайы критерийлер арқылы талдай алады;

·         Уақытты тиімді пайдаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://antik-mosaik.livejournal.com/26910.html

Ежелгі Рим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://dolgoli.ru/kartina-iz-morskih-rakushek-kamney-i-mozaiki-svoimi-rukami/табиғи тастардан мозайка

 

http://www.rumosaic.ru/babochka-iz-stekla-svoimi-rukami/әйнек мозаика

 

 

 

 

 

https://yaplitka.ru/mozaika-svoimi-rukami.html керамикалық мозайка

 

 

 

 

 

 

http://www.stroy-podskazka.ru/mozaika/ukladka/

Мозаика төсеудің ұқыптылығы

Сабақтың соңы

5 мин.

Рефлексия:

«Талқылаудағы әріптестер»

Серіктеспен талқылау:

Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:

—        Не оңай болды?

—        Не қиын болды?

—        Сіз болашақта білгіңіз/үйренгіңіз келетін нәрсе .

 

 

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған.

Топтық жұмыс қарастырылған.

Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді.

Бақылау,

Кері байланыс

Бағалау критерийлері

Жұмысын қорғаукезіндегі бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары  

Құралдарды ұқыпты қолдана білу, жұмыс орнын бейімдеу.

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
 
Жалпы баға

 

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code