Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1-бөлім – Жеңіл атлетика арқылы қозғалыс әрекеттері Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 3 Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы Қауіпсіздік ережесі
Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Оқу мақсаттары 3.3.4.4. Денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндетиісіншежауапқайтарып, қиындықтарментәуекелдердіқалайеңсерукерекекендігінтүсінужәнекөрсету
Сабақ мақсаттары Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

.Жаттығу түрлерін көрсетеді;

Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.

 

Бағалау критерийлері ·         денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын көрсетеді;

·         жаттығуларды орындау барысында қиындықтарды және тәуекелдерді түсінеді.

Тілді кмақсаттар

 

Оқудыңтілдікмақсаты

Оқушылар:

·  жеңіл атлетикаға байланысты  дағдылар мен біліктерін  көрсету және талқылау

Пәндік лексика және терминология

Мыналардықамтиды:

·      қозғалысдағдылары

·      «сөре», «дайындал», «жүгір»

·      денебөліктері

Диалогқаарналғанпайдалысөзтіркестері

Талқылауғаарналғансұрақтар:

·             Дененіқыздыруадамағзасынажақсыжүктеме бола ала ма?

·             Қозғалысәрекеттеріменайналысқанкездебіздіңағзамыздақандайөзгерістер болады?

Құндылықтарды дарыту

 

 

-Шығармашылықты нығайту -Көшбасшылыққа бағытталған сапалы білім беру

-Қазақстанның белсенді азаматтарын дамыту

-Құрмет

-Ынтымақтастық

-Жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар Биология, физика пәндеріменбайланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді)
АКТ қолдану дағдылары Тақырып бойынша  дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету(АКТ қолданған жағдайда)

 

Бастапқы білім

 

Оқушылардыңалдыңғысыныптарда, сондай-ақсабақтантысіс-шараларкезіндеалғанжеңіл атлетика бойыншатәжірибесі бар.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

                  10 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тақырып көлеміндегі әрекеттер»

Мақсаты: Игергелі отырған тақырып пен оқыту мақсаттары жөнінде ақпарат беру.

Сипаттамасы: Мұғалім мен оқушының тақырып бойынша бірлескен іс-әрекеті.Сұрақ-жауап арқылыжеңіл атлетика, қауіпсіздік ережелері  туралы мәселелер нақтыланады.

Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал

 

Мұғалім әрекеті: Тақырып, жоспардағы іс-әрекеттер жөнінде ақпаратпен, мақсаттар және бағалау критерийлерімен таныстырады, сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды бағалау критерийлерін талқылауға жұмылдырады. Қыздырыну жаттығуларын ұйымдастырады. Немесе сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушы әрекеті: Мұғалімнің берген ақпаратын тыңдайды, мақсаттар және бағалау критерийлерімен танысады, сұрақтар қояды. Мұғаліммен бірлесе отырып бағалау критерийлерін талқылайды.

Тапсырмаларды орындау кезіндегі дене жарақаты қауіпінің алдын-алу үшін қыздырыну жаттығуларын орындайды (жүру, жүгіру, қайталап жүгіру, қозғалыста ЖДЖ-ын орындайды).

Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету.

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.

 

Сабақтыңортасы

25 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін тиімді дене жаттығуларын жасақтау.

Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.

 

Жеңіл атлетика
1. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде табаны резина аяқ киім қию керек.
2. Қысқа қашықтықтарда тек қана өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып кілт тоқтауға болмайды.
3. Ойлы — қырлы жерлерде кездескен кедергілерден (тас, құлаған ағаш, бұта, төмпешік т. б.) аспай — саспай өтуді есте сақтаған жөн.
4. Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.
5. Тырма мен күректі сабақ өтетін жерде қалдыруға болмайды. Тырма, күректі т. б. жабдықтардың үшкір жағын (жүзін) қаратып қоюға болмайды.
6. Спорт құралдарын (граната, диск, найза т. б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.
7. Ұзындыққа, биіктікке секірер алдында шұңқырдағы құмды майдалап, қопсытып алу керек.
8. Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.
9. Лақтырған ядроны қағып алуға болмайды және ядроны лақтырар кезде жерге түсіріп алудан сақтану керек.
10. Жауын — шашында күндері лақтыратын құрал — жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін пайдалану керек.

Мұғалім әрекеті:

— тапсырмаларды орындау орынын,құрал-жабдықтарды дайындайды;

— сыныпты бірнеше шағын топтарға бөледі;

— оқушыларға жеке топ ретінде өзіндік дене жаттығуларын жасақтап көрсетуді ұсынады;

— жаттығудың аты мен рөлдерін нақтылауды талап етеді;

— тапсырманы түсіндіреді;

— тапсырмаларды орындау кезінде жарақаттануды болдырмау мақсатында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау қажеттігі туралы ескертеді;

— тапсырмаларды орындау кезінде жетілдіру керек дағдыларды, әрбір оқушының жеке жетістіктерін айтып тұрады;

— оқушылардың өзін-өзі бағалауын, өзара бағалауын бірі-бірлеріне ауызша баға беру арқылы жүзеге асырады;

Келесідей сұрақтар қою арқылы білімді бекітеді:

Топтық жұмыстың артықшылықтарын айта алар ма едіңіз?

«Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.

 

Кім бірінші

Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан 3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып, допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын барлық команда мүшелері орындап болғанша жалғасады.

 

«Қапшық жарыс» ойыны.
Мұғалімнің белгісі бойынша жүгіріп шығып қапты киіп алып, 10 — 15 метр жердегі арнаулы мәрені айналып қайтады да, шапшаң шешіп өзінен кейінгі ойыншыға береді, тағы сол сияқты

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.

«Балаларға арналған қозғалмалы ойындары» сілтемесі:

http://allforchildren.ru/games/active1-1.php

 

 

 

 

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық, секундомер. Кедергі жасау үшін: фишкалар, конустар, жеңіл атлетикалық кедергілер, гимнастикалық орындықтар.

«Балаларға арналған қозғалмалы ойындары» сілтемесі:

http://ped-kopilka.ru/blogs/yulija-viktorovna-butova/podvizhnye-igry-s-begom-dlja-detei-5-7-let.html

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

«Сабақты қорытындылау»

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру.

Сипаттама: Өтілген тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша қорытынды айтады. Дене қыздыру адам ағзасына жақсы жүктеме бола ала ма? Қозғалыс әрекеттерімен айналысқан кезде біздің дене қызуымызда қандай өзгерістер болады?

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздік үштікті атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік болу үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді. Теріктесіне тілек білдіреді.

Бағалау: Оқушылардың өзіндік және серіктесін бағалауы тәжірибеленеді. Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді.

Құрал-жабдықтарды жинау.

Сұрақ-жауаптар арқылы сабаққа кері байланыс жасау.

 

 

 

 

Оқушылар рефлексиясы үшін стикерлер мен маркерлер

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

·      Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап береді

·      Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.

·      Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Көңілді кенгуру »

 

·      Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы

·      Оқушыларойынойнағанкездеерекшеқимылқозғалыстарынкөрсетеалама?

·      Бақылау, тыңдау, сұрақтар.

·      Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылау

Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды

·      Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.

·      Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау

 

НЗМ құндылықтарын қолдайды.

Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу.

Қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау.

Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

 

Сабақбойыншарефлексия

 

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
 
Жалпыбаға

 

 

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім: Жеңіл атлетика арқылы қозғалыс әрекеттері

Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақтақырыбы Қауіпсіздік ережесі

Денсаулық туралы негізгі түсініктер

Оқумақсаттары 3.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсіну және көрсету
Сабақмақсаттары Денежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердітүсінедіжәнекөрсетеді
Бағалаукритерийлері ·         денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын көрсетеді;

·         жаттығуларды орындау барысында қиындықтарды және тәуекелдерді түсінеді.

Тілдікмақсаттар

 

Оқушылар:

•         жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсетеді және талқылайды

Пәнгетән лексика мен терминология:

Мыналардықамтиды:

·      қауіпсіздікережесі

·      қозғалысдағдылары

·      ереже, тәуекел, қауіпсіздік

Диалогпенжазуүшінпайдалысөздерментіркестер:

Талқылау үшін сұрақтар

·             Денеқыздыруадамағзасынажақсыжүктеме бола ала ма?

·             Қозғалысәрекеттеріменайналысқанкездебіздіңағзамыздақандайөзгерістерболады?

Құндылықтарды

дарыту

 

 

•         оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады;

•         ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс;

•         оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;

Пәнаралық

байланыстар

Биология, физика пәндерімен байланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді).
АКТ қолдану дағдылары Тақырып бойынша  дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету(АКТ қолданған жағдайда)
Бастапқы білім

 

Оқушылар алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс қызметте іс- шаралар кезінде жеңіл атлетика бойынша түсінігі бар.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

10 мин

 

 

І.Сапқа   тұрғызу.  Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен…қолмен… өкшемен…иықпен…құлақпен…тіземен….иекпен…. арқамен.

Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз»

Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды.

Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.

ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады.

(П) «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді

Оқушылар бір-бірін бағалайды

Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.

Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды.

Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға «Көңіл-күй ағашы» стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады.

Мұғалім сұрақ қояды: — сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз?

Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.

Мұғалімге ысқырық

Сабақтың ортасы

25 мин.

 

(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы техникалық қауіпсіздік ережелері

 

(Ж, Т, К, ҚБ) Жерде түрлі пішіндегі сызықтар жүргізіледі ол – жолдар. Ойнаушылар олардың үстінен бірінен соң бірі жүгіріп, тепе-теңдік сақтай отыра күрделі бұрылыстар жасайды. Бір-біріне кедергі жасамай, алда жүгіріп келе жатқанға соқтығыспай, дәл сызыққа басып, жолмен жүгіру керек.

Ойынғақатысушылар саны әртүрліболуымүмкін. Жолдыңұзындығысуреттекөрсетілгендейкезкелгенұзындықтаболуымүмкін, бірақ 5 м кем болмауытиіс. Бұлойындыжарыстүріндеөткізугеболады. Пішінібірдейбірнешесызықсызылып, әрқайсысыныңсоңынажалаушаларқойылады. Ойнаушылардыңбіріншіжалаушағажеткені тез басынанжоғарыкөтеруікерек. Командалықойынтүріндеөткізугеболады.

 

Дескриптор:

—          Қауіпсіздік ережесін сақтайды.

—          Тепе-теңдікті сақтайды, күрделі бұрылыстар жасайды.

—          Ойынның ережесін біледі.

ҚБ:бірін-бірі бағалау

 

(Ж, Б, Тәж, ҚБ) «Жылан»Ойынның алдында сыныпты 5-7 адамнан тұратын бірнеше топқа бөліңіз. Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шынжыр жасап тұрады. Шынжырдың басында жүргізуші тұрады. Ол кедергілерден секіріп, тез бұрылыстар жасап, ойын алаңында жүгіріп келе жатып, әртүрлі пішіндерді суреттеп, барлық ойынға қатысушыларды соңынан ертеді. Қалып қойған ойыншылар ойыннан шығады. Бұл ойынды кез келген жыл мезгілінде ойнауға болады.

Ойын ережесі: Жылан үзіліп қалмау үшін ойыншылар бір-бірін қолдарынан немесе белбеулерінен мықтап ұстаулары керек (тек киімнен ұстауға болмайды). Ойыншылар жүргізушінің қимылын қайталау керек. Жүргізуші тез жүгірмеуі керек.Ойын нұсқасы: Жүргізушінің белгісі бойынша ойыншылар тарауға, одан кейін орындарына қайтып жиналуға болады.

 

Дескриптор:

—          Қауіпсіздік ережесін сақтайды.

—          Кедергілерден секіруді біледі.

—          Тез бұрылыстар жасайды.

ҚБ: бірін-бірі бағалау, Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді.Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді.

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.

«Балаларға арналған қозғалмалы ойындары» сілтемесі:

http://allforchildren.ru/games/active1-1.php

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық, секундомер. Кедергі жасау үшін: фишкалар, конустар, жеңіл атлетикалық кедергілер, гимнастикалық орындықтар.

«Балаларға арналған қозғалмалы ойындары» сілтемесі:

http://ped-kopilka.ru/blogs/yulija-viktorovna-butova/podvizhnye-igry-s-begom-dlja-detei-5-7-let.html

Сабақтыңсоңы

5 мин.

 

Сабақты қорытындылау.

—       Оқушыларды сапқа тұрғызып, тыныс алу  жаттығулары арқылы бастапқы қалыпқа ағзаны келтіру;

—        Қол жеткен нәтижелер туралы ойлау өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру;

—        Өткен тақырып бойынша мұғалім мен оқушының талдау іс-әрекеті;

—       Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді;

—       Оқушылар өз жұмыстарын  «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Рефлексия:

— нені білдім, нені үйрендім?

— нені толық түсінбедім?

— немен жұмысты жалғастыру қажет?

Құрал-жабдықтарды жинау.

Кері байланыс үшін парақ

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

·      Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап береді

·      Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.

·      Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Көңілді кенгуру »

·         Мұғалімніңсырттанжүріпбайқауы

·         Оқушыларментақырыпбойыншаәңгімелесу

·         Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?

·         Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма?

·         Бақылау, тыңдау, сұрақтар

·         Оқушылардың қалай жүргендерін бақылау

·         Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды

·         Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау

Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;

Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу;

Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу

Қауіпсіздік ережелерін мұқтят сақтау

Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету;

Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау.

Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? Оқыту/оқу, Сәтті;   Сәтсіз;  Болашаққа жоспар.Сабақ мақсаты сабақ тақырыбына, оқушылардың жас ерекшелігіне, қимыл қозғалысқа деген қажеттіліктеріне сай қойылған.
 

 

 

Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code