Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
№1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» |
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: |
||||||||||||||
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу
7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну |
||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Химиялық тәжірибе кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерімен мұқият танысады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік | зертханалық құрал-жабдықтар | ||||||||||||||
Ресурстар | Химиялық ыдыстар мен құралдардың суреттері бар плакаттар, слайдтар.
Кәрлен ыдыстар, шыны ыдыстар, шыны түтіктер, қасықтар, құйғы, құтылар, стакандар,таразы, цилиндр, тығындар, қысқыштар, бюретка, мұздатқыштар, сүзгі қағазы, қысқыш,тамшуыр, сынауық, сынауық салатын штатив, су, саз, құм, күкірт. |
||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі. | ||||||||||||||
Алдыңғы оқу | зертханалық құрал-жабдықтар | ||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||||
Басталуы
5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||||||||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
«Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Практикалық жұмысты орындау барысы: Химия кабинетiндегi қауiпсiздiк техникасынын негiзгi ережелерi:
Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Төменде көрсетілген химиялық ыдыстардың аттарын жаз. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||||||||||
Сергіту сәті
2 минут |
«Қыдырып қайтайық!»
би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. | |||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
|||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Кері байланыс кемесі | ||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
· | · | · | |||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||
«Химия» пәнінен орта мерзімді жоспар
7-сынып
жылына 34 с, аптасына 1 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Оқытуда қолданыла
тын әдіс-тәсілдер |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Cағат саны | Мерзімі |
1-тоқсан | |||||||
7.1А
Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар (4 c.) |
Химия пәні.
№1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» |
7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу
7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну |
«Сақина салмақ ойыны»
«Ыстық орындық» орындық әдісі Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы |
«Кеме» кері байланыс парағы | Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
2 | |
Элемент, қоспа және қосылыс.
№1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру» |
7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну
7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу; 7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу 7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу |
Ұйымдастыру
Топқа бөлу «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Синтез Екі түрлі түсініктеме күнделігі.
|
«Менің көңіл-күйім баспал
дағы» кері байланыс әдісі
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, кері байланыс, стикер. | 1 | ||
Қоспаларды бөлу әдістері.
№2 зертханалық тәжірибе «Ластанған ас тұзын тазарту» |
7.4.1.5 -қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу
7.4.1.6 -қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу |
«Өзі туралы кластер» тренинг , «Ыстық орындық» орындық әдісі
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
«Рефлексиялық шеңбер» қалыптастырушы бағалау | «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
видеожазба |
1
|