Сабақ: №1       Күні:_________                 Пәні: Робототехника             Мұғалімі:_____________            Тексерілді:__________

 

Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»

 

Жалпы мақсаты: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру
Оқу нәтижелері: —          Робот техникасы туралы нақты ақпарат алады;

—          Робот жасау техникасына және технологиясына қызығушылық артады;

—          Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

Оқыту әдістері: ·         Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

·         Топтық жұмыс.

·         Диалогтық оқыту

 Қажетті ресурстар  Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

іс-әрекеті

Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер Бағалау
Ұйымдастыру — Сәлемдесу

— Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру
Психологиялық ахуал «Саяхаттау» (бейнеролик)
 

Топқа бөлу

— LEGO қиынды парақшаларын алу

— Топ ережелерін еске салу

ООЖТ
Білу «Ой шақыру» Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді СТО, ТДО, ОүБОБ.

«Ой шақыру» стратегиясы

Формативті бағалау (критерий)
Түсіну Топтық диалог Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады. СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту Формативті бағалау (критерий)
 

Қолдану

«Баяндау» әдісі. Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды. ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

«Баяндау».

Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа»
Талдау «Теориядан практикаға» Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

«Ой қорыту»

Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1)
 

Сергіту сәті. «Паравоз»

 

Топқа бөлу «Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. ООЖТ
Жинақтау «Мазмұндама».

Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді.

Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

«Мазмұндама» стратегиясы

Формативті бағалау
Бағалау — Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

— Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

— Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

Үйге тапсырма 1. Өтілген тақырыптарды қайталау

2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу

 

 

 

 

Рефлексия

 

«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым»  – өз ұсынысын жазып қалдырады.

 

 

 

Сабақ: №2       Күні:_________                 Пәні: Робототехника             Мұғалімі:_____________            Тексерілді:__________

 

Сабақтың тақырыбы:  «Робот техникасының тарихы мен келешегі»

 

Жалпы мақсаты: Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру
Оқу нәтижелері: —          Робот техникасының тарихы туралы нақты ақпарат алады;

—          Робот техникасының келешегі жайлы болжамды пікір қалыптасады;

—          Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

Оқыту әдістері: ·         Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

·         Топтық жұмыс.

·         Диалогтық оқыту

 Қажетті ресурстар  Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат,  бейнефильм, бағалау парағы

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

іс-әрекеті

Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер Бағалау
Ұйымдастыру — Сәлемдесу

— Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру
Топқа бөлу — Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің кейіпкерлері)

— Топ ережелерін еске салу

ООЖТ
Білу «Қазына»

Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі.

Робот техникасының тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алу СТО, ТДО, ОүБОБ.

«Ой шақыру» стратегиясы

Өзін-өзі бағалау
Түсіну Топтық, жұптық диалог «Пазл» әдісімен топта тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір алмасады. СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту Формативті бағалау (критерий)
 

Қолдану

«Ой қозғау» Әр топ робот техникасының келешегі туралы презентация әзірлейді. ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

«Ой қозғау».

Өзін-өзі бағалау
Талдау Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді. Робот техникасының келешегі туралы баяндайды. СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Екі жұлдыз, бір тілек»
 

Сергіту сәті. «Торайдың хикаясы» (бейнеролик)

Жинақтау «SWOT» стратегиясы. Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады. ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

«SWOT» стратегиясы

Бағалау — Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

— Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

— Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

Үйге тапсырма 1. Өтілген тақырыптарды қайталау

2. Роботтың сызба нұсқасын әзірлеу

 

 

 

 

Рефлексия

 

«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым»  – өз ұсынысын жазып қалдырады.

 

 

 

 

Сабақ: №3       Күні:_________                 Пәні: Робототехника             Мұғалімі:_____________            Тексерілді:__________

 

Сабақ тақырыбы: Курс жабдығымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасы. EV3 жинағы
Жалпы мақсаты: LEGO MINDSTORMSEV3 Education құралымен оқушыларды таныстыру.
Сабақтың міндеттері: Техникалық шығармашылығында табысқа жетуге көмектесетін, табиғи бейімділігін, қабілеттерін

анықтау және дамыту.

Күтілетін нәтиже: LEGO комплектімен танысу: электрондық  компоненттер, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар,конструкциялық элементтері.
Негізгі идея: LEGO MINDSTORMS, платформа, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар, конструкциялық элементтері.
Сабақтың жоспары:
Уақыты Сабақтың кезеңі Мұғалім іс әрекеті Оқушы іс әрекеті Қалыптастыру бағалау
1 3 мин 1 Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды тізім бойынша тексеру.«Досымның қасиеті» тренингінде оқушылар бір-бірлеріне  жылы лебіздерін  білдіріп, әр оқушының  жақсы  қасиеттерін  айту  арқылы  сыныпта  оқушылар арасында еркіндік  атмосферасын  орнату.

 

 

Стикерлердің түстері арқылы 3 топқа бөліну.

Оқушылар бір-бірлеріне лебіздерін білдіреді.

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлердің түсі арқылы топқа бөлінеді.

Мадақтау
2 4 мин 2 Үй жұмысын тексеру Сөз жұмбақ шешу Оқушылар  сөзжұмбақ  шешеді Бас бармақ арқылы бағалау
3 10 мин

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

3 Жаңа тақырыпты меңгеру Программалау дегеніміз не,программалық жабдықтама?

EV3 Education бейнеролигын көрсету.

 

Құрал-жабдықтарын талдау

Лего жиынтығын зерттеу.

 

Оқушыларды топқа бөлу

Құрал – жабдықтарды суретте көрсетілгендей  орналастырыңыздар.

 

 

 

Роботты жинау

Өзара сұхбаттасып бейнеролик бақылайды

Берілген бейнеролик  бойынша өз ойларымен бөліседі.

 

Оқушылар Лего Құрал-жабдықтарын талдап танысады.

 

Оқушылар құрал – жабдықтарды сурет бойынша орналастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар Лего жинақтамасынан робот құрастырады.

Смайликер арқылы бағалау
Ресурстар Презентация, интернет-ресурстары
4 1 мин Одан кейінгі жұмыс, үй тапсырмасы: LEGO MINDSTORMS EV3Құрал — жабдығы

«Робототехника тарихы» тақырыбында кроссворд дайындап келу.

5 5 мин Сабақ бойынша ескертулер, рефлексия Сабақ несімен ұнады? Сабақ үстінде кездескен қиындықтар?

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *