Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Күз келді
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

3.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы: күз  мезгілі  туралы шағын әңгіме құра алу ,сұраулық  шылауларды  тақырып аясында орынды қолдана алу

Оқушылардың көпшілігі: тыңдаған  мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздер негізінде сөйлейді, жалғауларды дұрыс қолданады

Оқушылардың кейбірі: тақырып бойынша білетін қосымша ақпаратымен бөліседі

Бағалау критерийлері Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Берілген тірек сөздер негізінде сөйлейді.

Сөйлемде сөздерді дұрыс байланыстырады.

Тілдік мақсат

 

өзгеру, сыныптастар
Тәуелдік жалғау, көптік жалғау

Сыныптасым, сыныптастарым

Құндылықтарды дарыту

 

Сыныптастарына құрметпен қарауға, сыныптастарымен дұрыс қарым-қатынас жасауға үйренеді.

Қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығын түсінеді.

Пәнаралық байланыстар дүниетану
АКТ қолдану дағдылары таныстырылым
Бастапқы білім

 

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері  

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

 

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ертеңгілік шеңбер «Менің есімім».

Әркім кезекпен өз атын атап, есімінің бас әрпінен басталатын сөз айтады. Мысалы: Сандуғаш -сникерс, Әсел-әлем, Марат-мықты, Қанат-қайсар, Женя- жеңімпаз

Ой қозғау. Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.

 

 

Жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету және сұрақ қою:

·         Бүгінгі сабағымыз қай мезгілге қатысты деп ойлайсыңдар? Неліктен?(оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды)

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеймін.

Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырамын.

Сабақтың ортасы

30 минут

(МК, Ұ) Жаңа сөздерді сурет арқылы,  анықтама беру арқылы меңгерту

Өзгеру— адам өзгереді, табиғат өзгереді, күн райы өзгереді

Сөздің айтылуы мен жазылуындағы айырмашылықты көрсету

Өзгеру-өзгөру

Өзгереді-өзгөрөт

Сыныптас-бір сыныпта оқитын оқушылар

Тыңдалым.

Бүгін – бірінші қыргүйек. Қыргүйек- күздің бірінші айы. Күзде күн райы өзгереді. Күн салқындайды, жапырақтар сарғаяды. Күзде сабақ басталады. Биыл Әлібек үшінші сыныпқа барады. Қанат пен Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар – сыныптастар.

Тыңдалымалды сұрақтар:

·         Сабақ қай кезде басталады?

·         Күзде не өзгереді?

Сөздік  жұмысын  жүргізу.

.Оқушылар мұқият тыңдап,сонан соң қайталайды.Қазақ әліпбиінде  тән дыбыстармен  фонетикалық  жұмыс жүргізіледі.

күз-осень            қазан-октябрь

қыркүйек-сентябрь        қараша-ноябрь

 

(Ө) Тыңдалым тапсырмасы

«Қадамдық тыңдалым»

Оқушыларға мәтінді тыңдаудан бұрыналдын-ала  сұрақтар беріледі. Содан кейін оқушылар сұрақтарға жауап беру мақсатында мұқият тыңдайды. Мәтінді екі рет тыңдайды.

·         Бүгін қай күн?

·         Күзде не басталады?

·         Күзде не өзгереді?

·         Әлібек нешінші сыныпқа барады?

·         Олар кімдер?

“Блиц-бақылау” әдісі:  мәтін бойынша сұрақтарға 1-2 сөзбен жауап жазады.

Әр оқушы өз бетінше жауап жазып болған соң, мұғалім оқыған дұрыс нұсқамен тексереді. Өз-өздерін бағалайды.

ü  Мен өте жақсы түсіндім.(5 балл)

ü  Мен жақсы түсіндім.(4 балл)

ü  Мен орташа түсіндім.(3 балл)

ü  Мен дұрыс түсінген жоқпын.(2 балл)

ü  Мен мүлдем түсінген жоқпын.(0-1 балл)

 

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

(Ж) Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастырады және жұптар бір-біріне суреттердің көмегімен ауызша әңгімелейді.

 

Қалаулары бойынша бір-екі  жұп сыныпқа әңгімелейді. Қалған жұптар «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» сияқты комментарий айту арқылы арқылы бағалайды.

 

(Т) Оқылым. Оқушыларды 2 топқа бөлу. Алдымен оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып, мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген сөйлемдерді 3 сөйлемнен бөліп беру. Топтар өздеріне берілген сөйлемдерге    сұрақ құрастырады.

Оқылым мәтіні

1-топ:

Мен үшінші сыныпқа барамын. Менің сыныбымда он ұл, он екі қыз оқиды. Бұлар – менің сыныптастарым. 2-топ:

Бұл- Әнел. Мына сыныптасымның аты – Саша. Менің сыныптастарым әдепті, ақылды.Олар табиғатты жақсы көреді. 

Сосын топтар сұрақтарымен ауысып, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

Топтар бір-бірін комментарий айту арқылы бағалайды.

 

 Кері байланыс

«Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.
—          Жеңіл болды

 

—          Ойландырды

 

—          Қиын болды

 

 

Сергіту сәті

“Дирижер” ойыны: Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен  кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталауы керек. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші бір қимылды бірнеше адамға жасата отырып, белгілі бір дыбыстар шығаруы керек.

 

(МК,Ұ) Грамматикалық қоржын

Кесте бойынша грамматикаға қысқаша түсінік беру.

«Сынып» сөзіне «-тас» қосымшасын жалғағанда, сөздің мағынасының өзгергендігін, жаңа сөз пайда болғандығын түсіндіру. Ал «-ым» қосымшасының меншілікті көрсетіп тұрғандығын  айту.

Менің сынып+тас+ым Менің сынып+тас+тар+ым
Сенің сынып+тас+ың Сенің сынып+тас+тар+ың
Оның сынып+тас+ы Оның сынып+тас+тар+ы

 

Оқушылар екі қатарға тұрып, бір сөзді жекеше және көпше  түрде  айтады.

Менің досым-Менің достарым.

Менің ағам- Менің ағаларым.

Бір-біріне қарсы тұрған оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бірден бағалап отырады.

Сұраққа «Иә (жоқ)» деп жауап бере алуды және түс атауларын емес сөзімен қолдануды үйренеді.

-Алма қызыл ма?

-Иә, қызыл.

-Гүл қызыл ма?

-Жоқ, қызыл емес, сары.

. «Есте сақта!» айдарымен берілген кесте бойынша көптік жалғауы қайталанады.

Құс – құстар

Ағаш – ағаштар

Жапырақ – жапырақтар

 

(Ж) Айтылым.  Сурет бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әр оқушы жұбына бір сөйлемнен айтады. Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді/ұнатады.

Сөйлем үлгісі  тақтаға жазылады. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар бұл сөйлемді жалғастырып, неліктен жақсы көретінін түсіндіріп айтады.

Менің сыныптасым күз мезгілін жақсы көреді,  себебі күзде жемістер піседі.

1-2 жұптың жауаптары тыңдалады, «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

 

(Т) Айтылым. Оқушылар 3  топқа бөлініп, «Сабақ басталды» тақырыбы бойынша ауызша мәтін құрастырады. «Ой бұлты» әдісін қолдану.Топқа ақ парақ беріледі. Топ мүшелері бірлесіп, берілген тақырып бойынша сөздер мен сөз орамдарын қағазға түсіреді. Сол сөздер негізінде 5 сөйлемнен тұратын мәтін құрап айтады.

Топтар жауаптарын дескриптор бойынша бағалайды.

Дескриптор:

ü  Тақырып бойынша мәтін құрастырады (4-5 сөйлем).

ü  Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданады.

ü  Сөздерді дұрыс байланыстырады.

Сабақтың соңы

5 минут

Үй тапсырмасы:

Оқулық, 6-тапсырма, жазбаша орындау

Рефлексия

Бүгінгі  сабақтағы көңіл-күйіңді қай ағашқа теңейсің? Неліктен?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән:Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2-бөлімЖақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы  «Жақсы» деген немене?
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары 3.​1.​1.​1анықайтылғансөздітыңдап,түсінгенібойыншақарапайымнұсқаулардыорындау

3.​2.​3.​1* белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру.

3.​5.​1.​2* өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы:

Сөздер мен сөйлемдердіңмағынасын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, жалғауларды дұрыс байланыстырады.

Оқушылардың көпшілігі:

Сөздер мен сөйлемдердің мағынасына сәйкес әрекет жасайды, тақырып бойынша диалогке қатысады, ауызша және жазбаша сөйлеуде  жіктік жалғауларын орынды қолданады.

Оқушылардың кейбірі:

Тақырып бойынша сұхбаттасу барысында басқалардың ойын толықтырады, қосымша ақпаратымен бөліседі.

Бағалаукритерийлері 1.    Тыңдалым материалы бойынша нұсқауларды орындау;

2.    Берілген тақырып бойынша сұрақтар қою, сұрақтарға жауап беру;

3.    Жіктік жалғауын жалғап үйрену

Т ілдік мақсат Ақылды, үлгілі, тентек.
Жіктік жалғау

Мен үлгілі+мін, мен ақылды+мын

Құндылықтарды дарыту Жақсы әдет-дағдыларға баулу.
Пәнаралықбайланыстар Өзін-өзі тану
АКТ қолданудағдылары PowerPoint таныстырылымы
Бастапқыбілім

 

І бөлім. Жанды табиғат
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері  

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

 

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

 

Ертеңгілік шеңбер «Сиқырлы таяқша»

Балалар бір-біріне «Сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:

Мен бәріңе денсаулық тілеймін!

Мен бәріңе қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе мейірім тілеймін!

Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!

Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! және т.б.

 

Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру

— Мәтінді тыңдап, нұсқауды орындаймын.

— Тақырып бойынша сұрақтар қоямын, сұрақтарға жауап беремін.

— Сөздерді дұрыс байланыстырамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 3

Сабақтың ортасы

(30 мин)

 

(Ұ, МК) Жаңа сөздерді меңгерту:Ақылды, үлгілі, тентек.

1.Осы сөздердің мағыналарын синонимдері, антонимдері, суреттеріарқылы меңгерту

Жаңа сөздер Мағынасы жақын сөз Мағынасы қарама-қарсы сөз
ақылды есті ақымақ
үлгілі өнегелі сотқар
тентек бұзақы тәртіпті

 

2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

— мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

— оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды;

— дұрыс айтуға дағдыланады: үлгілі — үлгүлү

3. Сөйлемдер құрастыру.

Менің досым өте ақылды. Ол үлгілі оқушы.

5. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.

 

(Ж)Тыңдалым. Айтылым. Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі.Қай сурет мәтіннің мазмұнына сәйкес келетінін көрсетеді, айтып береді.

 

Үлгілі                                             Ақылды

 

Тентек

 

Дескриптор:

— тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша суретті анықтайды;

— өз жұбына сипаттап айтып береді.

Кері байланыс: Не қиын болды? Не жеңіл болды?

 

(Т) Оқылым. Айтылым. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар шағын 3 топқа бөлініп, мәтінді оқиды. Жаңа сөздерді табады, сөз орамдары мен сөйлемдер құрастырады. Мәтіннің мазмұны бойынша диалогты толықтырады, топтар бір-біріне сұрақ қояды, өзара сұхбаттасады.

Менің досым ауылда тұрады. Ол ақылды, тентек емес. Ата-анасына көмектеседі. Сабақты жақсы оқиды. Ол аяғы сынған құсқа көмектесті. Ол – үлгілі бала.

 

………………………………………. .

Менің досым ауылда тұрады.

……………………………………….. .

Ол ақылды, үлгілі бала.

………………………………………… .

Ол ата-анасына көмектеседі.

………………………………………… .

Сабақты жақсы оқиды.

 

Кері байланыс.  «Смайликтер» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.

— тапсырманы дұрыс орындадым, қате жоқ

— тапсырманы орындауда қателер болды.

— тапсырманы орындау қиын болды.

 

Сергіту сәті. «Көңілді күн»

Оқушылар билейді

 

Ұ) Грамматикалық қоржын. «Жылдам ойлан!» ойыны. Мұғалім қоржынның ішіне қағазға жазылған жалғау түрлерін салады, оқушылар қоржыннан таңдап алады. Қай жалғауды алса, соған сәйкес үлгілі, ақылды, тентек сөздерінің бірін таңдап жазады, яғни тиісті қосымшаны жалғап жазады да, жұбымен  сол сөзді қатыстырып, диалог құрастырады.

Үлгі:

—     Мен ақылдымын. Сен ақылдысың ба?

—     Иә, мен ақылдымын.

—     Асан тентек. Сен тентексің бе?

—     Жоқ, мен тентек емеспін. Мен ақылдымын.

 

Тиісті қосымшалар: -мын, -сың, -сің -мін, -сіз, -сыз.

 

(Ж)Айтылым. Оқушылар жұп болып сурет бойынша сұхбатқа түседі. Суреттегі екі балаға ат қояды, олардың қандай екендігін, қайсы кейіпкер дұрыс әрекет жасағандығы туралы айтады. Өз пікірлерін білдіреді. Мұғалім сырттанбақылап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы сұхбатты қажетті арнаға бұрып отырады.

Дескриптор:

˗          суретке сәйкес диалог құрастырады;

˗          сұхбаттасына сұрақтар қояды;

˗          сұхбаттасының сұрақтарына жауап береді;

— сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;

— сұхбаттасу барысында басқалардың ойын толықтырады.

 

(Т) «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі.

Топ ішінде бірігіп талқылауға және бір шешімге келугежағдаят беріледі. Әр топ өз ұсынысын айтады.

Жағдаят: Қыста тонып жүрген құстардыкөрдіңдер? Не істейсіңдер?

«Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды, бірнеше оқушының комментарийі тыңдалады.

Таныстырылым № 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 5

 

 

 

 

Таныстырылым № 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 8

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 9

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 10

Сергіту сәті «Көңілді күн»

https://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8&t=5s

 

Таныстырылым № 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

(5мин)

 

Рефлексия:

 

 

Үй жұмысы:

«Есте сақта!» айдарын оқы, 39 бет

Таныстырылым № 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым № 12

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары.

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1: 2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

 

 

 

 

 

Comments

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code